今日雖然係我生日,但都無特別去慶祝我既17歲生日,
因為我地既習慣係去到農曆先慶祝,所以今日都係watch電視,同埋溫d英文既體育筆記,係好x難,
差唔多個個專有明詞都要查,仲要明白成段既意思,都要克服!生日快樂to自己!