我已經返左ive有半個月,每日都差不多6點起身,開頭都有d唔習慣,但係兒家好享受返學時間,why?
因為我已經識到一班同我有同一興趣既同學,簡直每日上堂都大放笑蛋!
ive既返學時間同中學有好大分別,係ive返學十分自由,可以返,可以唔返,只要有8成既出席率就可以考試,雖然每一科都會用英文教,用英文考,我會克服佢,