19/07
今日9:30老公打梨 '比佢嘈醒左'= =
好似10cut線' 再訓' hapi'
點知' 1點半先起身.....'
一起身' 暈暈地' 以為自己病左'
好彩吾系姐' 完來系未食野'
血糖低姐'= =then老公打梨'
話叫我去青試' 話去taipa'
甘我咪去' 去到某問' 話我地未到18'
吾入得.. = =' then去左踏單車..."
超好玩^^'都踏到好遠..
踏到左澳門egg' 坐左一陣'
踏番梨戈時....' 阿爪又吵車...= =
今次佢話佢吵得好睇...' = =
我心林....吵車都甘樂觀..
丫爪好ya....' then去左m記...
坐左好耐...個個都系到搞電話..'
悶死我啦' 6點半搭巴士番屋企..'
then joey問左我一個問題..'
佢話如果迷你要送d野比我.."
我會要咩...
then我打我會要"佢對我再好d"
or"愛我一細"
then7點番左屋企.....
迷你' 你想安葬單車' ???

|