-
你係到停留左.hapi~


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*__kAyI__*
cki_0306
暱稱: ◆βaβΣ﹏\嘉°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
點名...^^
2009-07-20
2009-07-19
-__141天了★
-__134天了___★馬嬲!...
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 113
今日人氣: 18
累積人氣: 2094
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


2009-07-19 開心 分類: 未分類

19/07
今日9:30老公打梨 '比佢嘈醒左'= =
好似10cut線' 再訓' hapi'
點知' 1點半先起身.....'
一起身' 暈暈地' 以為自己病左'
好彩吾系姐'  完來系未食野'
血糖低姐'= =then老公打梨'
話叫我去青試' 話去taipa'
甘我咪去' 去到某問' 話我地未到18'
吾入得.. = =' then去左踏單車..."
超好玩^^'都踏到好遠..
踏到左澳門egg' 坐左一陣'
踏番梨戈時....' 阿爪又吵車...= =
今次佢話佢吵得好睇...' = =
我心林....吵車都甘樂觀..
丫爪好ya....' then去左m記...
坐左好耐...個個都系到搞電話..'
悶死我啦' 6點半搭巴士番屋企..'
then joey問左我一個問題..'
佢話如果迷你要送d野比我.."
我會要咩...
then我打我會要"佢對我再好d"
or"愛我一細"
then7點番左屋企.....

 
迷你' 你想安葬單車' ???
 






訪客留言 (返回 cki_0306 的日誌)


cindyng0808 於 2009-07-20 07:52 PM 發表:
c/\/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cyril88 於 2009-07-20 01:05 AM 發表:
COMMENT_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝哂`丫哥`^^
Posted at 2009-07-20 12:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fil0 於 2009-07-20 12:17 AM 發表:
COMMENT"
WHO JOEY?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你吾識嫁`F3`
Posted at 2009-07-20 12:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]