今日7點3比人嘈醒左`-,-
話叫我去游水wor....`住同我傾左半個鍾`
我啲電話廢丫..`T^T
THEN我就起左身...
去安記` 一去到` WA`
估吾到甘多人`-,-就知....`
星期一話要洗池`1點先開...`
頂.....THEN個個出哂馬嬲屋企打MJ...`
輸左成$30幾...T^T...`
跟住番學校戈頭整D野...`
系秘密-----------`
THEN我同AR 哥同迷你去左游水先..
游到一半..佢地梨哂...`
我同AR哥同迷你上水先...
THEN佢地番左我屋企玩`
佢地7點番左屋企...`
P.S.今日做左樣野...超心良...呵呵`

重有丫...
c0mment丫`^^
|