依家正身處台灣ing~~依度好熱呀
你唔好再send message黎勒~唔該! 我會介意俾人誤會家!特別係我既朋友呀~你要知道你係已經有女朋友既人,唔理你有無其他意思都好,你成日搵我都唔係咁好家! 你明唔明呀?
唉~今日又落雨勒!!以為前一輪停左雨黎緊都會好天啦~點知都係雨濕濕!!好悶呀~想佢黎o個d又唔黎,唔想佢黎o個d又bi li wa la咁黎~~
希望去台灣o個幾日唔好落雨啦~