尋晚終於有機會去食久仰大名既重慶火鍋勒!一齊既發生都係好隨興,可能就係因為隨興先可以實行到啦~本身只係同MILKMILK出大陸買"give",不
過因為珍珍老公唔返屋企食飯,所以我可以乘虛而入,叫佢一齊去行街,難得機會嘛!點知個衰婆居然諗到話去食重慶火鍋wo~咁有佢帶路梗係去啦!因為我唔食
辣,所以要食煙鴦煲,佢個辣煲真係超恐怖呀!超多油,我地驚食左會疴呀,所以就but曬d油啦,足足but左兩碗食粥咁大碗既份量呀!真驚人呀!全餐最驚
人係條鯇魚呀!即劏即食呀,一條三斤既鯇魚,我地食左三分一呀!真係超甜、超新鮮、超好味呀!下次要再去食呀~
食飽飽之後去左珍珍屋企參觀,最吸引我既係佢個浴房,超正呀!我好想買個返屋企呀~有按摩功能同收音機功能家!好想要呀!
本身全程都好開心家,咁我去食飯之前買左個give,返到關口咪諗住攞番走人lo!我一早已經俾曬錢家勒,點知去到佢地話個give條鏈壞左,唔可以俾d
唔好既貨我地wo,所以叫我換個黑色,頂佢個肺呀!我全程係間鋪度都見唔到我原先睇中個give呀!好明顯係賣左出去啦~仲係度扮野,不過佢拎到個黑色出
黎o個陣我又ok鍾意wo,所以最後都係算啦~要左佢!不過以後我都唔會咁蠢俾左錢先勒~真係乞人憎呀!
小海豚~我地好食重慶火鍋好唔好呀?
梗係好啦~等我開咪叫齊人先~~
未落料既煲 有料煲兼滾滾下~
係個煲度but出黎既辣椒粒!好似座山咁呀~
特別撈製既醬油 好大碟魚呀~~
搖搖椅上的梁milk
|