今日係香港回歸既大日子,本身同我地依班身處澳門既人無咩關係,但係卻係政府假期,真係唔明白點解?但係我依個跟勞工假放假既人,就無假放LU~所以最終都係同我無關係 今晚同妍妍去左睇功夫熊貓,好搞笑呀!!E神配音配得好搞笑,<肥傾天下、腩震武林> 不過最勁係房祖明同成龍,完全認唔到佢地把聲,成龍先犀利,只係出左一、兩句聲就已經出曬名,人紅係唔同d既!間唔中好睇下d卡通片都唔錯呀,劇情簡單不在話啦!聽到d小朋友we wa鬼叫先搞野,明明好簡單既劇情,你完全唔覺得特別,但佢地都可以笑到咔咔聲!真係.....得意~~~好想搵個bb玩呀!
p.s. 今日行街o個陣見到個fd既老公同第二個女人一齊呀!仲要拖住手tim呀!點算呀~覺得應該講俾個fd聽,但係又驚自己做錯!好矛盾呀!
|