今日上中文堂
我地背默 而miss suen就改我地d主題寫作
佢改完我個本之後就同全班講話我作得幾好
話我其實好溫柔 ,又話一開始睇個內容以為係女仔寫,
d字又話好似女仔寫
佢話估吾到男仔都可以寫到甘既文章
班女仔笑到死...我就瘀死~情願佢真係吾好讚我
跟住第2個小息幫miss mak 拎簿落去
我就順便俾番d獎券俾miss lui
佢提議我參加公益少年團 ,我話遲下先算
後尾miss suen 見到我 ,
又讚我....暈拉
...其實個遍文我做完
跟住叫一個女仔幫我改左先交俾miss
個女仔甘忙都成日抽時間幫我改
真係好多謝佢
只於係邊個女仔,你地就自己慢慢估拉^^
|