無無聊聊又一天 ,今日十二點起左身 ,累到死...衣排日日飲啤酒
一起身即刻玩電腦先(好掛住佢牙)
尋日俾我細佬搞到中毒...
起身果陣一個人都吾見
我牙媽去買野慶祝
,因為今日我牙爸生日~
我牙哥好似死左甘
,日日都見佢吾到
我細佬就去左網吧
跟住我就玩...玩..玩電腦到大約四點穜,
牙媽買完野返黎突然頭暈...
我話同佢入醫院佢又話要煮野俾我地食....搞下搞下搞到五點先去
搭完273 再搭火車去到沙田
到左送左牙媽上的士去威爾斯
跟住自己就無無聊聊行黎行去~上到最高(未上過去)
後來就去左好運中心買金田一
五十六蚊牙要~拎左我條命
返黎果陣搭火車
終點站係大埔墟~跟住就坐底睇金田一
到大埔墟果陣~全部人都要落車
佢地全部都企錯左方向
以為會開門
點知係隔離門
笑得我死~xD
跟住就撞到牙爸就一齊返屋企
返到黎都七點半
,累到死 ...吾想去學拳
所以繼續留起屋企玩電腦
ps~爸爸 生日快樂
|