cky_fighting
一個人只能承受到某一定程度的壓力...但若超過底線 ,他只能選擇放棄...
cky_fighting
暱稱: cky_fighting
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-29
2008-10-22
2008-10-22
2008-09-26
2008-09-08
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 66
今日人氣: 0
累積人氣: 1861
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 10 日  星期五   晴天


2007-08-10 分類: 未分類

琴晚陪黃偉雄排通宵起粉官拎中六學位
同佢一齊幫佢牙哥拎 ,非是佢自己一個人悶
須便警惕自己會考要努力溫書
果日落勁大雨
排到3點幾同fd走人
返到屋企勁累
即刻訓教
今日補習都無補
成日玩電腦玩aoc2
吾知點解今日食左好少野
無乜胃口
個人好似好眼訓 ,頭暈 = = 



2007 年 8 月 1 日  星期三   晴天


2007-08-01 分類: 未分類


唉...真係好煩
我牙哥今年中五會考
個個月拎牙爸幾千銀去補習
早出晚歸
我地以為佢好生性
吾洗牙爸牙媽擔心拉
點知考會考前一個月
佢話吾想再補
想出黎打工 又話衣家個間學校垃圾
d老師廢 吾識教書
跟住佢英文老師打黎話佢好吾掂
無上進心 上堂訓教
我真係吾明佢仲好意思問牙爸拎錢補習
我真係覺得佢好似溏心風暴入面果個(常在德)
又話去打工 點知日日起屋企吾係食就訓
都吾知佢似咩
好拉...我地屋企人都吾點理佢
衣家又話想讀番書
但係同平時無咩分別
夜晚訓教果陣問我借電腦玩
借左三四次之後
我就同佢講話佢好煩
跟住佢就拎錢落網吧
仲問牙媽借錢 之前牙媽都借左好多俾佢
又話咩24歲之前還番俾佢
唉...真係聽佢放屁
我都吾知點解有衣d牙哥
做牙哥吾係應該有榜樣既咩 ??
如果我係大既話都可以教好佢
牙爸牙媽成日問我佢究竟咩心態
我鬼知咩 我又吾係佢
都吾知佢點林 牙媽有病
牙爸又要做野 仲有兩個細佬
佢真係吾可以識林d咩 ?
如果真係可以既話 我真係吾想佢甘落去
見到佢都吾知似咩...日日食 ,玩 ,訓
成個廢人一樣
唉....真係心淡
 



2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


2007-07-29 分類: 未分類

今日成日林番好多以前D野
法國 D FRIEND 老師 生活...
林番起真係好捨得
一齊五年...
由吾同國家黎 ,互相吾識溝通
直至大家有共通既語言
雖然一齊俾老師鬧過 ,俾同學歧視過 ,玩過
但係當中都有好多好既回憶
一齊踢波 ,讀書 ,出猫 ,嘈架 ,玩波子 ,落雨跑步...
打籃球連續兩年拎全級第一
由初學班開始讀到中三升中四 衣D我都吾會忘記
老師都好好人
我法文有吾明既地方
就算我地係吾同國家既人 ,溝通有困難
佢都會好用心黎教我 ,甚至有時會畫D圖案 ,做手語...
如果吾計起我姨媽屋企
生活都好自由
返學吾識著校服 ,無大過小過 ,訓教又吾會俾老師話
遲到又吾洗扣分 ,有幾個籃球場 ,足球場
放學去食羊肉包 ,真係好自由
但返到屋企就似人間地獄
又吾俾鎖匙我 ,要我問表哥拎 ,又時佢地又吾俾我
搞到我要起出邊等 ,最記得等過五個穜
果陣冬天 ,落好大雪 ,好凍 ,好似仲發燒...
我雖然好吾中意我姨媽佢地 ,但我永遠吾會吾記得我D朋友
我最失落就係無同佢地講我返黎香港
之可以怪我自己任性返黎香港
但我終有一日會再返去同佢地一齊
只不過吾知衣一日幾時黎.... 



2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


2007-07-26 分類: 未分類


無無聊聊又一日
暑期作業悶到嘔電
又係玩電腦
無佢都吾知可以做咩
自己一個落左街打籃球
打左個穜  成身汗
聽日細佬生日 提前慶祝
無野送俾佢 就叫佢買跑d點數俾自己
甘緊係佢自己俾錢
佢好開心 因為平時我吾俾佢哂衣d無謂既錢
牙媽煮左好多好餸  食到好飽
衣排肥左好多 會吾會無女仔中意我拉!!!!
 



2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天


2007-07-25 分類: 未分類

唉...好耐無寫拉
考完試心情都輕鬆哂
寫番夠本先
全年總平均分74.81
全班第7
全級第9
法文又考左 94/100
最吾開心就係班際籃球輸左
個球證偏幫都無計
差d真係想打佢
班際足球入左四強
非亞則冠 全靠我出色既表現
足球贏左,我地個班主任咩都吾請
一樽水都無,仲話自己一日賺五十萬
仲要最尾獨吞班會費 一個未形容佢 (狗)

買左部新電腦 去左深水涉買
總共要$6010 用哂全部零用錢
差吾多係自己托番黎∼累死

終於學期完
係衣班識左好多朋友
雖然有d同我成日嘈架
但係如果無佢地 我估衣班都吾會甘好玩
好玩就好玩 不過我下年吾希望係衣班
因為上堂集中吾到

暑假拉 真係勁勁勁悶lo~
想搵d野學 林住學結他同hip hop
報左名
星期 3.5.6都會學
仲林住補習 目標係下年全級第一
雖然時不時有好多人打擊我話我一定吾得
但係我有既係自信心 我相信我既努力係吾會白費

衣排悶死 起msn 同d女仔傾
成覺得佢地勁奇怪 無拉拉發脾氣,講講下野吾出聲,我吾出聲又講粗口
女仔係吾係真係要甘奇怪呢??
我成日玩電腦 攪到開始好似近視
我帶眼鏡會吾會有d怪??無甘好睇牙 ??

上網無野做就狂睇衝鋒21
睇到115集就無得睇拉
玩跑越玩越悶

雖然有時都會出街打籃球 游下水 唱k睇戲
但係有好多時都係留起屋企
我食野又勁多 攪到自己好似肥左