今日TEST左RS同COMPUT
好開心GE係.....RS識....
不過LE樣野係正常GE!
因為我係天主教徒MA~
呵呵..
RS唔識未搵囉..
咁未得~!!
COMPUT得囉
好開心架得
因為............
咩都唔識
諗都唔洗諗喇
係未
是是但但咁樣寫D野落去字得囉..
哈*
講真我都唔唔知點解咁HAPI架
仲之就HAPI喇~!!!!!!!!!!!!!!!!
今日係TEST IH同埋CH COMP架!!
唔知點解好開心
雖然我IH店都冇店過
但係就唔知點解作都好快
仲要作都好開心LORRR
因為咁樣我今日HIGH HIGH地
仲好開心TIM
我E+坐果到
係好近老師架
MS張睇我地GE話係好驚驚架
因為佢會係你做TEST PAPER GE時候
問你野架
佢問我個時
我係唔知答佢咩個LORR
因為我係到諗緊答案你咩個時
佢又會問我第2 D野
整到我都唔知點好架........=]