今日又唔洗番學喇~
完來OLC EXAM咁好架
EXAM果時日日都有1個中頭溫豬喎
又有假放..
講真丫..
我係唔記我左今日係星期三架
仲有唔記得埋TOM TEST MATHS囉
我真係唔知點解可以唔記得咁多野架
不過講真我唔記得GE野仲多喇
不過真係唔記我左之MA~
真係冇用
自己唔記得左咩都唔知
好慘好慘
好冇用牙!!
不過邊有人唔記得左咩自己知架
呵*
如果係咁樣姐係佢冇唔記得喇
算算算
唔理得咁多喇
理得佢唔記得咩丫
唔係喎..
應該係理得我唔記得咩先岩
講明先..
大家最好唔好上我留言板..
因為WINCY留左好多言
不過上左都唔緊要GE!
只要你地知道果D BOBO留言係WINCY留GE就得喇
千奇唔好以為真係BOBO留架!!
我就唔估BOBO會有我個留言板..
係喎......
又唔記得左聽日TEST MATHS TIM~
咁我就唔講住喇~
要溫MATHS牙..
不過講真GE係..
我都唔知要點溫先岩
不過我記得MS張講過好似今次係MS YEUNG出
SO要溫下喇點都
如果唔係又死GE話點算
都唔明佢GE!
出D咁難GE要學生死
EXAM來架
死左點算呢
我E+最驚GE係會做唔曬牙
我點會做都曬丫
我MATHS都唔好架喇
如果難GE話又要諗..
D SEQENCE又唔知點做
識GE話又唔知點寫出來
我仲係覺得今次會有好多LE D野
點點算算
死得喇~
我上次得30幾份咋!!
合格都比人話左幾日牙!!
E+如果做唔曬點算
咁就一定唔合格喇
唉..
諗到LE到就想喊喇!!!
 |