今日又係星期三喇
但係就唔洗學琴
好開心牙
不過好耐都冇拉琴喇
點算~!?
自從放完果個CHRISTMAS HOLIDAY之後就冇咩點拉琴喇
我要快D再喇番琴喇
好唔想番KYS牙
琴日問左我牙爸可唔可以以後都唔番
佢都冇咩點講野
佢問我囉
如果你唔番咁星期日做咩牙
你又唔會係屋企溫豬..
之後我未話囉
我會架!!
但係佢就冇講野LU~~
都唔知佢點架
不過算喇
都係咁姐..
不過真係好唔想番牙!!

KE*
唉唉唉
今日我都唔知咩事
訓都訓到1200牙
一朝早我牙爸就係到話我細路一早起身玩電腦..
嘈嘈嘈
都唔知佢嘈咩LUN野
整到成朝好似冇訓過咁樣
咁就一路訓到1200喇
醒冇~!?

|