今日牙媽唔洗番工..
番左係屋企..
今朝到左1155先起身..
哈*
遲得冇咩理由..xDD
但係起身間屋好似冇人咁樣
同埋牙媽唔洗番工係會嘈醒我個喎
點解冇GE~!?
之後去左睇牙媽係唔係訓緊覺..
哈*
佢仲遲過我3分中..
KE*
之後.........................
好快我就死架喇
COZ我要同牙媽汁屋..
唔知點解我唔中2汁屋..
但係自己D野就會汁..
不過鬼叫我今日開始放假咩
一定要架喇
個衰細路又要同佢交野..
唔想囉..
不過算喇~~~
都係要GE!
----------------------------------------------------------
頭先同牙媽出去..
岩岩先番來..
本身就係要同我細路交野GE!
之後就食埋野..
食完去左睇野..
睇左唔係好耐..
之後番來喇~~
去左辦年貨.....
好多野牙!!
之後牙媽同我一齊拿番來~~
但係牙媽E+又出番去BUY野喇喇~~=] |