好開心牙!!
放假喇
不過講真我真係唔知應該開心定唔開心
因為放假實在太悶
我又唔中2見咁多人喎..
唉..
算喇
都要架喇
唔洗我去就好喇
今日都好悶下牙
係學校果時囉
做D野我根本就唔想
算喇
都過左囉
悶都悶完喇
之後就放學喇
去左食日本野
好開心
不過就好嘈
唔關我地果張TABLE事架
係我地後面果D人咋
未TINA佢地囉
都唔知佢地玩緊咩
嘈到死
仲比人話囉
果個"妖女"話我地唔話佢地囉
又唔關我地事
我地講野都唔嘈GE!
係佢地係到玩之MA~
之後係果個"妖女"整到我地張TABLE果D大小姐
好激囉
係到講佢是非囉個個
都係佢衰D
SHARON仲要係張意見豬到寫佢地D服務唔好囉
又奇員工囉
笑到我死牙
估唔到佢地會咁樣寫
不過點講都係佢衰先架咋
唔可以怪我地咁樣做
都係佢自己拿來的
我都係今日先知道D 1C大小姐食野咁煩架'
又話呢樣唔好果樣唔好
不過識左咁多年都知道喇
之後有D 1E來左囉
但係佢地到左我地就好快走左
不過算算喇
之後去左慈雲山同RACHEL一齊睇KITTY CHU份生日"
之後去左傾計仔
到左0600就番屋企喇~~
|