唉..
我今日個心情圖案又好似之前咁喇
未又係喊囉
如果係睇我XG GE係睇唔到架
不過你地都會見番個"唉"字
我琴日仲以為我自己好快就放得低你
但係今日又比我睇到一D我唔多應該睇到GE野
睇完之後好DOWN 好SAD..
覺得自己好笨..
先知道自己心入面仲有佢
忘記唔到
琴日又發生左好多事
真係有小小多得RACHEL你囉
玩我玩到你咁樣
.............................
唔講落去喇
就講住咁多先喇呢件事
之後又比我見到好多野喎
知道左好多野牙
點解我真係咁笨架
傻架!!
琴日睇左好多野同發生左好多野
令我自己知道我GE直覺話我知GE野
一路都係真GE!
我GE直覺真係岩架
我到E+咁樣
我唔可以唔相信..
好似咁丫!
果日上MUSIC我唔記得BRING TEST BK..
其實我係出門口之前
好似有D野話我知咁樣
突然間覺得自己冇拿到MUSIC豬
但係我是是但但咁望下果個豬櫃
見唔到本MUSIC豬
之後係番到學校要上去果時
知道左自己真係冇拿囉
呢樣野就諗我痴左喇
之後果日我仲試過汁緊野果時
我覺得RACHEL會打來
岩岩我諗完呢樣野
電話就RING喇
我開頭都諗住唔會係RACHEL..
冇咁岩GE!
點知真係佢囉!!
我諗番下..
好多野都係咁樣架
唔知係真係我痴線GE
定係咁岩呢~!?
再唔係真係我D直覺岩~!?
算喇
E+我唔應該諗呢樣野
好喇..
講番今日先喇..
今日RACHEL同ERICA就話同埋SHARON出街
但係我好多野要學..
冇得去牙
但係佢地係好早出去個囉
RACHEL就好似一向番學GE時候出去
因為佢牙媽唔知佢今日唔洗番學
佢就好似一向番學咁樣喇
仲要換3 TIM
ERICA就等RACHEL唔知到邊到GE時候出..
SHARON就去同佢地行下先
之後好似話上佢屋企
之後唔知幾時又好似上ERICA到
之後話去睇MOVIE
睇完影貼
大多係咁喇
佢地琴日講GE!
不過我都唔記得左好多LU~
我今日如果唔係咁多野要學我都唔會唔去喇
我今日1100要番OLC學野
之後0200又番OLP學野
之後0515又好似要番OLP..
咁點去呢
唔通去下番下
之後去JOIN番佢地
之後又走咩
痴的
今日0800RACHEL打左來唔知做咩
嘈醒左我
之後我訓番
SHARON又打來再嘈醒我多一次
之後我就冇再訓番LU~
因為訓唔番
訓係到就諗起"你"
咁不如唔好訓喇
點知之後開電腦又比我睇到D野
整到我唔開心喎
咁就算喇
打日記
不過我真係諗唔到打完之後有咩做LU~
唔通又睇番果本豬~!?
MAYBE喇
今日上左D人仔GE XG睇野
之後見到好多人琴日都有打XG
一向都唔多打GE人都有打到
好多人都打左"情人節快樂!!"
好喇
今日講住咁多先喇
諗到D咩/發生左D咩我先打喇..
WA~
完來仲有1/2個中就要番RECORDER喇..
算喇
都趕唔到架喇
唔番喇
嘻
睇下點先喇
算喇
都係唔番喇
COZ要早D番家MA~
E+姐係話得15分中
唔番喇
唔好煩
話唔記得左算喇!!KE* |