遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 2 月 10 日  星期五   晴天


慘慘慘.. 感動 分類: 未分類

唉..

我好慘牙

我琴日諗野諗到訓唔到覺牙

成4點中先訓

番到去仲要比人話我個樣好"橙"囉

不過我都唔想架

我真係訓唔到牙

我都好想訓..

唔知今日會唔會訓得好豬服呢~!?

諗到就HAPI喇..

講番今日先喇..

我今日累得好緊要..

番到去好想訓覺

但係我要做中文豬

因為我唔記得左要做

做好都夠中LU~

入到去..

比左本豬RACHEL抄

ANNIE又叫我同佢做喎

但係我冇..

做左好小咋

之後借左ANNIE個駁頭來訓覺

好豬服牙!!

THZ ANNIE!

但係SUKI比我整到好驚囉

因為佢唔知我地係到做咩..

係見到我訓左係ANNIE到囉

之後佢叫ANNIE拿番D $$喎..

佢又真係伸左後手果來

但係我冇理到佢..

一路係到訓!!KE*

之後上RS..

對WB喇

我唔記得BRING囉

驚到我丫

仲以為要留1E牙!!

點知佢唔洗我留!!

YEAHYEAHYAH!!!!

之後HM..

我又唔記得拿野..

冇BRING到豬..

WINGYEE都係..

WINGYEE同左佢講..

之後佢見唔到我..

我就冇講到LU~~

哈*

又過一關..

之後係上.........

中文..

佢一入到來就話我地..

但係係佢話我地GE時候我係冇聽架

仲好開心TIM~

RECESS..

都係咁喇

同RACHEL OLI ERICA過喇

IS X 2..

好開心..

係到玩..

關曉慧喇..RACHEL喇..我喇..JENNA喇

我地個個係到叫ELSA同GIANNA一齊..

好難得有人中2架MA~

仲要就到情人節MA~~

哈*

真係玩死佢囉

好好笑..

我開頭係話囉

都就到情人節喇

唔好一個人過MA~

之後RACHEL衰到.........

話......

係囉..最多過左情人節之後唔要佢囉

之後我地係個個都話好囉!!

關曉慧都叫左好多次話試下喇..

咁樣囉..

笑死曬!!

之後做實驗..

關曉慧係玩個囉

人地話滴5滴水..

佢整到塊布濕曬囉

比佢激死..

之後IH..

派左QUIZ同教豬

好開心牙

我11/13牙

好多人都係得幾分咋

!RACHEL都SHARON都好似有10分..

KE*

奇實我好似冇溫過..

係果日番到去..

RECESS同LUNCH溫左咋

咁都咁高分喎..

哈哈

之後MATHS..

又QUIZ..

今次一定唔合格..

COZ我唔識做囉

MATHS X 2我都係冇聽佢講野架

因為佢唔係教豬..

唔聽喇

之後見到D 1E上PE..

IDY同CHANLI佢地就岩岩係正我地課室門口打VOLLYBALL.."

放學..

我同RACHEL好快咁走左..

我地係第一個..XDD

之後竟然去左行山..

驚到我係到叫!!

哈哈

諗番都好笑

之後去左M記

買野食

之後去左做HW..

做完就..................

傾計..

KE*

RACHEL叫我POST心亂如麻GE歌詞上DIARY..

佢話好岩我喎..

好好好..

我聽你話..

我等等就POST.....

 

TO [[U]]!!

你做咩野牙你..

係唔係我做左D咩HURT左你牙~!?

你整到我好似自己做錯左咁牙!

奇奇怪怪咁樣..

有咩野你話我知喇!!

咩都好..

總之你有野想講就講喇..

係唔係我講錯野牙!!

ANYWAY..

SORI牙!!

----------------------------------------------------------

拿!!

RACHEL..

我聽你話牙下"

心亂如麻

作曲:雷頌德|填詞:林夕|編曲:雷頌德|監製:雷頌德

因初吻著你想慶賀 你卻開始疏遠我
假使你是覺得怯懦 你會不會拒絕我
你有意欲去找我 你會通電再會過
如實在認真喜歡我 或是有心敷衍我 如今只有三歲都清楚

*是你不想我啦(嗎) 什至不找我啦(嗎)
 無非幾天變化 就像刮我幾千巴
 難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
 不想和我好 請求(不如)直說真話*

很想你是愛得懶惰 至會多天不理我
心境正逐秒鐘跌墮 我哪一樣有做錯
過去你極愛惜我 快慰之後侮辱我
曾自問自私開心過 自問自卑擔心過 如今的我只要知清楚

Repeat*

沒有膽色纏你 心亂如麻
回去吧 回去吧 來讓我傷口結疤

Repeat(*)



2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


唉.. 鬱悶 分類: 未分類

唉..

奇實......

大家有冇覺得我呢幾日GE日記

都好似唔多開心咁牙

開頭GE第一句再唔係HE, KE, 哈..........

開始由之前果個好開心GE我

E+又做番果個唔知咩叫開心GE我喇

大家想唔想睇下我成日都唔笑GE樣呢..

我都唔知得唔得牙

不過我知道..

我係某一個時間就會好唔開心..

今日就係係LUNCH汁完垃圾之後喇

唔知點解汁完之後成個人都好DOWN..

好想喊.......

但係果時係LUNCH..

我冇咁做到

因為我怕到時會好多好多人走果來問咩事

我唔想..

之後我就冇再講到野

講左一二句咁喇

就係係到諗番RACHEL同我講GE野

冇講到野

但係..

RACHEL....

我話你知..

我真係諗唔到野牙

我都接受唔到我自己..........

點解會咁架

你知唔知我E+沖涼..食飯..

我都諗住你同我講GE野

我自己係唔係咁........

我唔知..

MSN你ON左..

但係冇應到我..

總之我E+好DOWN..

點解要咁玩我喎個天

估唔到牙

唔開心..

開始覺得你講GE可能係岩架

但係點解會咁樣我真係唔知牙

因為我...............

我竟然...............

因為佢...............

心痛牙!!

好辛苦唷

HELP下我喇

有冇人可以牙?????????

我諗冇架喇

唉..

算喇..

講番今日D野先喇...

今日我好遲先起身牙

唔知點解會咁.....

之後又同左RACHEL番..

番到去又唔記得左BRING PRAYER BK

好驚驚

岩岩係YF睇我地...

我好驚咁同佢講.."MS CHEUNG..我唔記得BRING PRAYER BK牙!!"

佢就唔知點解話..

OHHHHHH

之後就冇野喇..

AND THEN..

ARTS我同ERICA痴左..

係到玩CUTTER..

之後唔記得上咩..

都係咁喇..

悶!!!!!!!

RECESS..

同RACHEL ERICA買野食..

佢地買我冇喇

RACHEL買完我同佢一齊等ERICA..

黠知..........

ERICA話比人打JIM..

冇買到..

之後........................

我溫IH

佢地係到傾計..

之後入番1C..

又係一個字..

悶!!

LUNCH..

都係係課室食..

同RACHEL OLIVIA ERICA KITTY

食完就齊齊去溫豬

之後姐姐話要汁垃圾..

咁我就去喇

汁汁下見到條腸係地下

好驚驚

有D嘔心..

之後就左去同PATSY ANNIE RACHEL ERICA OLI佢地玩喇

之後我又唔知咩事咁隸

唔講野..

係到呆坐..

唔知自己咩事..

痴的!!

上IH..

QUIZ..

好開心..

岩左好多..(我諗)

放學同RACHEL一齊放左D豬係我到就出左去

去左睇豬..

RACHEL就搵豬..

之後................

RACHEL同我睇下我有冇中2人..

哈*

之後去左傾計..

傾到好遲..

番到屋企比牙媽話..=[

今日不停係到聽"GOODBYE"

Goodbye

OC:David Foster / Linda Thompson
編:謝國維
監:伍樂城@RNLS

I can see the pain living in your eyes
And I know how hard you try
You deserve to have so much more
I can feel your heart and I sympathize
And I'll never criticize all you've ever meant to my life

*I don't want to let you down
I don't want to lead you on
I don't want to hold you back
From where you might belong
You would never ask me why
My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself
Than to ever make you cry
There's nothing left to say but good-bye*

You deserve the chance at the kind of love
I'm not sure I'm worthy of
Losing you is painful to me

Repeat *

You would never ask me why
My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself
Than to ever make you cry
There's nothing left to try
Through it's gonna hurt us both
THere's no other way than to say good-bye

呢個係中文GE!

錯左唔好話我牙

我自己寫架咋!!

唔知岩唔岩..

-----------

我可以由你GE眼中睇到你GE痛苦..

同埋我知道你試過有幾咁努力..

你應該受到GE有咁多..

我可以咁受到你GE心..我好同情你..

同埋我永遠都唔會批評你對我的生活想的全部..

我唔想令你失望..

我唔想領導你在上..

我唔想蛆止你..

由你可能屬於GE地方..

你一定唔會問我點解..

我的心比你如此掩蓋..

我再就過一句謊話..

我寧願整傷自己..

在係哭..

沒有什麼讓說X了再見..

你在這種愛應有機會..

我唔可以相信..

我好似你比我GE痛苦..

你一定唔會問我點解..

我的心比你如此掩蓋..

我再就過一句謊話..

我寧願整傷自己..

之後就要永遠令我哭..

咁樣2經冇野可以再試..

雖然佢張要傷害我地...

如果話要講再見..

就再冇第二種辦法......

 

唔通真係要講再見~!??



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 20
累積人氣: 3485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed