大家好!!
我又痴左喇
又好明顯喇喇~~
我今日真係唔知打咩好..
家琪..
你番來未牙~!?
你仲要問我SPORTS DAY D野個喎..
係唔係唔同我地去喇~!?
你今日唔CALL我就算架喇..
我同RACHEL去個囉喎..
知道冇~!?
一定要記住牙~!?
RACHEL..
你都有野要記住牙
記唔記得有咩要記牙
我睇你都記得架喇..
就係聽日7點中..
知道咩事未牙
55..
我睇你都知架喇
仲有牙..
起身果時CALL我牙
真係唔知咩事先問我喇
你地2個都一定一定要記住牙
唔好唔記得牙
哈*
大家如果唔係RACHEL同家琪GE話係唔係好悶呢~!?
我睇都係架喇
因為E+講GE野都係同佢地講GE!
同你地冇咩關係..
好喇...
咁我E+就講番我D野先喇..
我今日都冇咩咩野做..
都係果D喇..
我都唔記得左我今日幾點起身LU~
起身之後都係做番果D野喇
之後就開曬我D利利是是LU~
哈*
我本身都冇諗過咁早開架
但係我細路就開左LU~
咁我就一定係唔汁輸架喇
我又開..
但係.......
今年D $$ 得好小咋
COZ我今年都冇去人屋企..
咁就梗係喇
不過我都唔知點解今日會唔去GE!
第一年D $$ 係咁小架咋
係唔係衰丫..
不過都冇辦法架喇
之後就去左食粥喇
食完之後就開左電腦..
AND THEN WINCY CALL左我
同佢傾左唔係好耐
同RACHEL MSN左5分中到喇
應該係咁..
都唔知5分中定10分中..
算算算
總之就同左佢MSN左喇
之後佢又話要出去
又冇同佢MSN喇
SO就打左呢篇日記喇
打完之後我睇我都會OFF架喇
COZ我細路話要做HW..
話一定要係到做..
我牙爸又係到
佢一定會叫我比佢做HW
唔好玩架喇
咁就咁先喇
應該冇咩野打架喇
就咁喇~~
BYE!!

聽日就係SPORTS DAY喇
唔想牙唔想牙
整咩SPORTS DAY丫..
迫人比賽!!!!!!!!!!

|