哈哈
我今日勁乖咁樣一D都冇聽到豬
唔係係到同PATSY玩就係到DAY DREAM..
勁囉我!!
真係一D都冇聽到
我比人話我做左BOBO第18個老婆..
我真係比佢地激死
都唔關我事GE~~
我十年都唔會同佢傾一次計..
係今日有..
之前都係同佢講2句牙..
仲借過佢十大元咁囉~~
不過還左架喇
都唔明點解佢地又會講埋我GE~~
不過算喇
佢地都係玩GE姐
反正佢都比人講到成三十幾個喇
你地話我班果D係唔係痴線架!!
係............
我都只係比佢地逋GE其中一個姐
我唔MIND GE~~
都比人講左成年喇之前..
算算算
今日早會..
悶死左AGAIN~~
EUGENIA個家姐做左PREFECY喎..
之後上MATHS..
呆呆地..
CH LANG
對答案..
係到玩..
CH HIST..
同PATSY玩得仲勁!!
D橙色同綠色 GE HIGHLINE PEN整埋一齊好令令牙
好中2牙!!XD
RECESS..
食野..
玩玩玩
ENG LANG..
勁開心
成班HIGH曬
係到玩MS LEE
完來MS LEE中2李克勤個喎
之後有人仲話佢結婚你係唔係好唔開心..
MS LEE話好開心喎
之後問點解喇
佢話因為佢都中2佢老婆喎
之後成班指住佢""OH!!!!!!!!!!!!!!""
笑死左我..
今日ENG LANG好開心牙!!
IS..
QUIZ~~
好似錯左好多牙!!='[
琴日冇溫到豬..
去左拉琴!!
哼哼哼
琴日派左ENG DICT..
97分牙!!!!!!!!!!!!!!!
錯左一個..='[
LUNCH..
勁問BOBO XG同MSN..
佢都唔講..
衰人!!!!!!!
之後勁整佢喇
佢又話佢會死..
又話最好唔拈佢咁多..
我問佢點解喇
佢話咩咩E+ D人話你係我第18個老婆..
之後我話""車~咁又點姐..你都有三大幾個喇~~由佢地講囉""
之後今次唔整佢..
整佢張抬..
整完打佢張抬..
佢都係唔講..
佢話我打張抬我隻手會痛..
我話..是但囉
唔覺痛牙我
之後佢話會冇隻手..
GIANNA仲要話..
OH~~你因為BOBO冇左隻手..
BOBO..係囉..唔好為我冇左隻手喇..
ME..55..係喇~~咁你快D講喇..如果唔係我真係會因為你冇左隻手架..
點知佢又唔講..
出左去食飯..
我就係課室食..
食完飯仔出左去
去玩玩玩
之後RACHEL佢地話要去TOILET喎..
同佢去喇
我叫BOBO同我拎住D豬..
佢開頭唔拎架
之後見我比人搶野佢先同我拎咋..
去完番來..
拎番D豬..
之後又唔知做咩又見佢同我拎....
佢今次拎喇~~XP
唔係好耐之後..
見好多人見佢拎!!
見佢咁慘..
我走去拎番D豬仔喇
點知我一話拎番佢地個個就拎番走D豬囉喎..
因為我D豬係最低MA~~
佢地驚我一拎走佢地D豬會趺曬落地下囉
嘻
COMPU..
我就梗係都冇聽到豬喇~~
係到玩玩玩AGAIN
之後仲要拎RACHEL隻手玩牙!!
整到佢紅曬喎
應該好痛..
SOR~~XD
佢隻手1就做左我出氣手喇~~
佢話我呷人醋所以要佢隻手出氣喎..
痴的
邊到來D醋比我呷呢~?!
之後要去MEETING
好多豬..
叫BOBO同我拎D上LAB..XDD
上到去先比番我
叫左好耐佢先話好..
但係好完之後比ANNIE佢地叫佢同佢地落MTR..
算喇..
之後又係自己拎上去!!
同TINA一齊上喇
今次玩解剖田雞..
好臭牙!!!!!!
不過都幾好玩
發覺我真係痴線架
我CUT開佢個肺喎..
勁多血囉之後..
好好玩牙
之後去左學VIOLIN...
MISS叫我番去拉多D牙
要拉到勁快囉!!
我食完飯我又要拉琴喇!!!!!!!!!!!
唉唉唉
*BOBO XG都唔知打左D咩!!唔比人睇GE~~佢話打左好多人壞話落去囉!!
我今日迫佢供果時佢竟然話打左"""""XXX好可愛"""""落去囉!!
激死左我!!
用左9秒9 GE 動作去打佢囉
哈哈
勁牙!! |