遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 2 月 25 日  星期六   晴天


大日字!! 開心 分類: 未分類

今日係咩大日字呢~?!

我都唔知..

我係是是但但咁打D野落去GE姐..

我真係諗唔到有咩咁大日字!!

丫~~

我知喇..

星期六唔洗番學!

痴的

算喇

琴日知道左0301可以留豬..

YEAH!!

唔洗再對住呢一個沈重GE袋喇!!

今朝起身......

8點中到..

第一時間就諗住今日要番學..

遲到..

之後..................

諗左一陣

又覺得好似唔洗

55..

過左5秒到證實左真係唔洗GE~~

又訓番

訓到十點中到..

醒左

但係我一路都冇起身

係張床到""呆訓""

十一點..真係醒左身

起身果時我細路唔見左

佢出左去同D同學唔知去邊..

又見到牙爸唔見左

唔知去左邊..

之後又見到牙媽好似要出街..

之後牙媽比左$$我

叫我自己食LUNCH..

之後又出埋去..=0=

得番我一個..

不過都好..

唔洗對住咁多人

牙媽一走左

我食左D野就開電腦玩玩玩

之後.....................

打日記..

姐係E+!!

1235..

我仲未食LUNCH~~

RACHEL小朋朋岩岩CALL我

話來我依到食LUNCH

之後又話唔見左鎖匙

出唔到來..

唉唉唉

講講下CUT左我線..

完來佢牙爸番左喎..

比佢激死囉!!

呢D人係唔係煩呢~?!

係係係..

算喇~~

今朝食左好多野..

我E+一D都唔肚餓!!

我等陣又要番OLP喇~~

番VIOLIN AGAIN~~

今晚冇拉到琴..

唔知點算~~~~~~~~

*你知唔知我好憎你牙!!

好煩牙你..

你想點就要點!!

有D咩事就係到話人

話人呢樣唔岩呢樣唔好

明明唔關人事又要係到嘈

唔該你做野同講野之前諗下先喇

如果你笨GE我唔怪你牙!!

但係笨極都係人來架

識諗野架

我最憎就係你呢D人架喇

我最憎就係D煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩人架喇!!!

同埋D扮曬野果D囉!!!!!!!!!!!

你兩樣都中曬牙!!!!!!!!!!!!

唔好要我憎你喇!!

哈哈

E+ RACHEL係我屋企

本身話做HW GE~~

但係到E+都未做

睇來我地今日都唔係做HW架喇

係玩玩玩

岩岩我係到拉琴

佢係到玩電腦

玩玩下

我拉完琴

我去玩佢個頭

好好好可愛

好得2牙

等得有機會影番張相比大家睇牙下

不過我家下比佢玩番轉頭..

唉唉唉..



2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


呵呵 開心 分類: 未分類

哈哈

我今日勁乖咁樣一D都冇聽到豬

唔係係到同PATSY玩就係到DAY DREAM..

勁囉我!!

真係一D都冇聽到

我比人話我做左BOBO第18個老婆..

我真係比佢地激死

都唔關我事GE~~

我十年都唔會同佢傾一次計..

係今日有..

之前都係同佢講2句牙..

仲借過佢十大元咁囉~~

不過還左架喇

都唔明點解佢地又會講埋我GE~~

不過算喇

佢地都係玩GE姐

反正佢都比人講到成三十幾個喇

你地話我班果D係唔係痴線架!!

係............

我都只係比佢地逋GE其中一個姐

我唔MIND GE~~

都比人講左成年喇之前..

算算算

今日早會..

悶死左AGAIN~~

EUGENIA個家姐做左PREFECY喎..

之後上MATHS..

呆呆地..

CH LANG

對答案..

係到玩..

CH HIST..

同PATSY玩得仲勁!!

D橙色同綠色 GE HIGHLINE PEN整埋一齊好令令牙

好中2牙!!XD

RECESS..

食野..

玩玩玩

ENG LANG..

勁開心

成班HIGH曬

係到玩MS LEE

完來MS LEE中2李克勤個喎

之後有人仲話佢結婚你係唔係好唔開心..

MS LEE話好開心喎

之後問點解喇

佢話因為佢都中2佢老婆喎

之後成班指住佢""OH!!!!!!!!!!!!!!""

笑死左我..

今日ENG LANG好開心牙!!

IS..

QUIZ~~

好似錯左好多牙!!='[

琴日冇溫到豬..

去左拉琴!!

哼哼哼

琴日派左ENG DICT..

97分牙!!!!!!!!!!!!!!!

錯左一個..='[

LUNCH..

勁問BOBO XG同MSN..

佢都唔講..

衰人!!!!!!!

之後勁整佢喇

佢又話佢會死..

又話最好唔拈佢咁多..

我問佢點解喇

佢話咩咩E+ D人話你係我第18個老婆..

之後我話""車~咁又點姐..你都有三大幾個喇~~由佢地講囉""

之後今次唔整佢..

整佢張抬..

整完打佢張抬..

佢都係唔講..

佢話我打張抬我隻手會痛..

我話..是但囉

唔覺痛牙我

之後佢話會冇隻手..

GIANNA仲要話..

OH~~你因為BOBO冇左隻手..

BOBO..係囉..唔好為我冇左隻手喇..

ME..55..係喇~~咁你快D講喇..如果唔係我真係會因為你冇左隻手架..

點知佢又唔講..

出左去食飯..

我就係課室食..

食完飯仔出左去

去玩玩玩

之後RACHEL佢地話要去TOILET喎..

同佢去喇

我叫BOBO同我拎住D豬..

佢開頭唔拎架

之後見我比人搶野佢先同我拎咋..

去完番來..

拎番D豬..

之後又唔知做咩又見佢同我拎....

佢今次拎喇~~XP

唔係好耐之後..

見好多人見佢拎!!

見佢咁慘..

我走去拎番D豬仔喇

點知我一話拎番佢地個個就拎番走D豬囉喎..

因為我D豬係最低MA~~

佢地驚我一拎走佢地D豬會趺曬落地下囉

COMPU..

我就梗係都冇聽到豬喇~~

係到玩玩玩AGAIN

之後仲要拎RACHEL隻手玩牙!!

整到佢紅曬喎

應該好痛..

SOR~~XD

佢隻手1就做左我出氣手喇~~

佢話我呷人醋所以要佢隻手出氣喎..

痴的

邊到來D醋比我呷呢~?!

之後要去MEETING

好多豬..

叫BOBO同我拎D上LAB..XDD

上到去先比番我

叫左好耐佢先話好..

但係好完之後比ANNIE佢地叫佢同佢地落MTR..

算喇..

之後又係自己拎上去!!

同TINA一齊上喇

今次玩解剖田雞..

好臭牙!!!!!!

不過都幾好玩

發覺我真係痴線架

我CUT開佢個肺喎..

勁多血囉之後..

好好玩牙

之後去左學VIOLIN...

MISS叫我番去拉多D牙

要拉到勁快囉!!

我食完飯我又要拉琴喇!!!!!!!!!!!

唉唉唉

*BOBO XG都唔知打左D咩!!唔比人睇GE~~佢話打左好多人壞話落去囉!!

我今日迫佢供果時佢竟然話打左"""""XXX好可愛"""""落去囉!!

激死左我!!

用左9秒9 GE 動作去打佢囉

哈哈

勁牙!!



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 51
累積人氣: 3365
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed