IDY..生日快樂!!
做個乖乖仔唷..
____________________________________
今日冇事LU~~
最起碼唔洗留1E先喇..
番到去..
比人搶野..
之後上LIB喇~~
OK喇
都係一個字"悶"
MS LO佢真係..................
勁!!
ENG X 2..
做LIST BK同對喇
之後...................
講左小小豬..
RECESS..
都係咁..
見BOBO好乖咁係到溫IS
唔知咩事
仲以為要QUIZ TIM!!
完來佢話今日23..
L ALM一定會叫TINA
TINA又一定會叫佢..
SO佢溫定先喎..
乖乖牙下真係"
CH LANG..
悶悶AGAIN..
不過今次好乖..
唔知咩事..
有聽豬..
之後乖乖下就佢一路講野我一路做HW~~=]
IS..
L ALM真係叫左TINA
TINA又真係叫左BOBO
BOBO識答喎
估唔到溫左豬真係會好D..
之後BOBO叫左PATSY
我就好快咁叫PATSY唔好叫我
之後佢叫我提佢..
開頭問佢唔識
我們我講左答案佢知
點知比潘潘答左..
衰左
又再問多一次..
我講左答案AGAIN
點知佢又再問多條..
我又講答案佢知
點知佢諗住我係錯
講左另一個
錯左!!
開心死牙我
因為我岩左
之後PATSY叫我同佢抄豬
我同佢抄
佢話我好好人喎..XD
GR..
做左我地GE HARD WORKING LESSON
嘻
我地個個係到做HW
MS LEE見到都有D驚驚
之後還豬&借豬
開心!!!
做曬D HW喇..
LUNCH..
食完野去左小學交野
交完番來好乖咁溫豬
之後見到VEUNS過左來
仲要一路話我要去D乖人到!!
又拎左唔知諤個本豬扮溫..
之後見到班人走開曬!!
望下"
完來E#行緊過來!!
估唔到..
走得咁快!!
AND THEN..
入課室..
MATHS
冇忌到豬囉我
一路都係到溫IH~~
MS溫可能見我地個個係到溫豬
SO問我地係唔係要QUIZ//DICT
我地就話要QUIZZ
佢話比時間我地喎
好開心
之後真係比喎
好好人牙!!=]
IH
對答案
對到放學!!
之後仲話要QUIZ
冇溫到豬囉
睇過下咋!!
點知.........
識喎..
唔知會唔會錯好多呢~?!
希望唔會喇~~
放學..........
又好乖咁番左屋企..
去買左D野食..
又買左D野之後就番喇~~
E+就OF COZ係打DIARY喇..
END...................BYE~~
|