遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天


冇事冇事.. 愉快 分類: 未分類

IDY..生日快樂!!

做個乖乖仔唷..

____________________________________

今日冇事LU~~

最起碼唔洗留1E先喇..

番到去..

比人搶野..

之後上LIB喇~~

OK喇

都係一個字"悶"

MS LO佢真係..................

勁!!

ENG X 2..

做LIST BK同對喇

之後...................

講左小小豬..

RECESS..

都係咁..

見BOBO好乖咁係到溫IS

唔知咩事

仲以為要QUIZ TIM!!

完來佢話今日23..

L ALM一定會叫TINA

TINA又一定會叫佢..

SO佢溫定先喎..

乖乖牙下真係"

CH LANG..

悶悶AGAIN..

不過今次好乖..

唔知咩事..

有聽豬..

之後乖乖下就佢一路講野我一路做HW~~=]

IS..

L ALM真係叫左TINA

TINA又真係叫左BOBO

BOBO識答喎

估唔到溫左豬真係會好D..

之後BOBO叫左PATSY

我就好快咁叫PATSY唔好叫我

之後佢叫我提佢..

開頭問佢唔識

我們我講左答案佢知

點知比潘潘答左..

衰左

又再問多一次..

我講左答案AGAIN

點知佢又再問多條..

我又講答案佢知

點知佢諗住我係錯

講左另一個

錯左!!

開心死牙我

因為我岩左

之後PATSY叫我同佢抄豬

我同佢抄

佢話我好好人喎..XD

GR..

做左我地GE HARD WORKING LESSON

我地個個係到做HW

MS LEE見到都有D驚驚

之後還豬&借豬

開心!!!

做曬D HW喇..

LUNCH..

食完野去左小學交野

交完番來好乖咁溫豬

之後見到VEUNS過左來

仲要一路話我要去D乖人到!!

又拎左唔知諤個本豬扮溫..

之後見到班人走開曬!!

望下"

完來E#行緊過來!!

估唔到..

走得咁快!!

AND THEN..

入課室..

MATHS

冇忌到豬囉我

一路都係到溫IH~~

MS溫可能見我地個個係到溫豬

SO問我地係唔係要QUIZ//DICT

我地就話要QUIZZ

佢話比時間我地喎

好開心

之後真係比喎

好好人牙!!=]

IH

對答案

對到放學!!

之後仲話要QUIZ

冇溫到豬囉

睇過下咋!!

點知.........

識喎..

唔知會唔會錯好多呢~?!

希望唔會喇~~

放學..........

又好乖咁番左屋企..

去買左D野食..

又買左D野之後就番喇~~

E+就OF COZ係打DIARY喇..

END...................BYE~~



2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天


嗚嗚嗚.. 感動 分類: 未分類

今日勁唔開心囉!!

留1E AGAIN!!!!!!!!!!!!

勁DWON勁SAD!!

慘慘慘

因為PTH囉

出去默曾左唔知幾多個..

佢要我留1E喎

正衰人

因為咁樣我今日喊左好多次囉

仲要係勁喊果隻囉

我記憶中我係冇試過係學校勁喊架!!

估唔到今次衰左係S SO手上..

本身留1E都冇咩野GE..

但係今次係因為默錯野整到要留我唔得囉

我覺得冇咁GE需要囉

我一路PTH果D野都唔係錯得多架喇..

D QUIZ都OK架

今次衰左..

我都唔知點解..

但係......................

我前幾日先留過咋

E+又留..

洗唔洗咁牙!!!!!!!!!!!!!!!!

憎死S SO牙

唔洗旨意我會聽佢講野牙

睇下點丫

我要諗定D野等我上PTH果時做先得喇!!

好憎佢牙!!

------------------------------------------------------------

KEI..生日快樂!!=]

今日牙KEI生日

聽到好多人同佢講生日快樂..

LUNCH果時又聽到生日歌..

不過我唔係同佢好熟..

冇講到..

咁我E+就係到講喇..

今日一番到去比3位大小姐問我會送D咩比IDY..

我冇答到

不過之後有講..

果時CELIA問我係唔係想送我自己比佢..

我答左係..

不過大家唔好諗左唔知去邊..

其實係因為我聽曾野聽到佢話你係唔係想送比你自己..

咁我就諗住佢係問係唔係想張買比佢份野比我自己喇

SO我答左係..

點知佢完來係話咩咩係唔係想送我自己比佢..

死曬!!

CH LANG..

悶悶悶

唔記得左做左咩LU~~

IH..

今日D野仲聽得明!!

MATHS..

冇咩點玩到

但係都冇咩點聽豬

RECESS..

又係坐坐坐

之後睇PTH話劇D野

SHARON又同左我講話咩咩我比IDY張卡等佢同我寫..

之後我諗住佢都唔會有好野

叫左佢唔好寫..

反正我都唔會寫卡架喇

最多未一份禮物就算.....

懶人真係懶..

PTH...

最唔開心GE.........

佢叫人出來默野

叫左我.

好叫唔叫叫我..

死喇佢..

牙KEI同SINMI都要留..

但係SINMI可以星期五先留

開頭知道要留1E..

想喊!!

但係唔想比佢話..

冇喊

上MUSIS..

一出到去見到牙KEI喊

想喊!!

我今日又要學琴

一講完再見我就走左出去講

仲耍好好咁用埋PTH好好咁同佢講

話我今日要學琴可唔可以聽日先留..

之後佢問左我住係邊喇

問左幾樣野之後..

佢話唔可以..

仲要話我!!!!!!!!!

話咩咩係我自己拎來GE~~

又唔溫豬

果時我勁想喊架!!

我一路都想喊唔喊

但又比我見到佢喊

諗住上到MUSIC RM冇野喇

應該會好開心..

但係.................

冇開心過..

就算係笑都係一秒中..

仲要係假GE~~

之後上CH HIST喇..

仲係好唔開心..

諗諗下喊左出來

之後唔想人知..

好快咁整走D眼淚..

過多唔係好耐..

又喊多次!!!!!

唔知有冇人知..

等左好耐唔喊

但係又好想喊

LUNCH..

食食下RACHEL話我個樣好SAD...

但係其實我都知..

因為我一路都係到諗去學琴好定係去留1E好..

是但一樣唔去都會比人話..

唔去學琴去留1E又唔得

我學一次要成幾百$$

去學琴唔去留1E

又會比人扣分

番到去又比人話

我RS扣過一次架喇

就係咁樣整到我唔知點算好..

諗諗下又喊..

呢次去左RACHEL到喊

仲要係勁喊

之後比ERICA整到我又笑又喊

冇咩野LU~~

之後出到去..

又喊過!!!!!!!!!!!!!!!

痴的

好多人過左來問我咩事..

之後好多人同我諗計仔!!

THANKS..

之後SHARON話不如等佢同我講..

話牙KEI都叫佢去講..

佢問問下我又喊

之後佢講完之後..

話S SO搵我地

唔想咁去左

又係比佢話同問野

喊喊地

佢話比我早D走..

好喇

走囉

之後番到去ERICA到對住佢喊..

唉唉唉

我都唔知點解..

總之今日痴左喇

喊左勁多次

我都未試過係學校勁喊架

今日就試左好多次喇~~

可能我太耐未喊過..

今日喊番曬出來牙!!

之後一到0430就走..

好快咁番左屋企

拎琴..諳..

55...

之後番到去小學岩岩好..

哈哈

今日冇比牙SIR話LU~~

好開心唷

冇比人話..=]]



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 3
累積人氣: 3493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed