我琴日比牙媽話囉
以後我唔一定可以日日打DIARY LU~
慘慘慘
可以一個星期打一次喇
又可以2日打一次喇
點都好..
我一定會打架
因為我最憎D人有XG唔打XG
有日記唔打日記架喇
都唔知開來做咩GE!!
我希望我唔會自己憎自己喇~XD
講番今日先喇
因為我時日冇多喇
我牙媽一番就咩都冇架喇
今日又同番RACHEL小朋朋番喇
次次同佢番都勁遲先番到GE!!
RS喇
冇聽豬..
我發覺我次次上RS都唔聽佢講野架
之後整到隻腳..
因為同PATSY搶擦膠牙!!
死曬
之後ENG LANG..
好耐都冇來囉
仲諗住佢唔識路TIM
來左個MS CHAN
都OK喇
幾好人喇
不過佢D ENG就.......
有D恐怖..
好想MS LEE快D番牙
之後一打中我走左去問佢可唔可以去消毒..
因為整到..
見到有D黑色GE野係到..
哈哈
都係消左毒安全D..XP
CH LANG..
做LIST~~
RECESS
都係咁
勁冷牙
IS X 2
我最愛GE~~
愛死D SCIENCE牙
又可以上LAB喎..
不過冇咩心機..
仲勁燥TIM牙個人..
係到話人..
嘻
SOR牙下"
IH~~
唔記得拎1B豬牙
不過冇記名
因為今日唔洗用豬~~
RECESS
冇咩做......
MATHS X 2
悶悶悶
LUNCH
食野..
之後出左去
張ERICA整左做修女
笑死我喇!!
之後比人叫我做....
林修女..
之後又比WINCY話我同XXX
唔想講喇
廢是D人又話我喇
到時又比人講唔知幾耐架喇
之後同SHARON一齊上去STAFF RM拎IH QUIZ BK
MS HO話我SECOND TERM D成績好左..=]
嘻
之後答車去HK MUSEUM OF HIST.
冇咩野做
因為係到做WS
仲要做唔曬果隻
冇咩點睇到野囉
之後番來OLC喇
走人走人
番左屋企
之後................
食野
好快咁又番番OLP
因為要學琴牙
哈哈
好開心牙
今日拉果隻歌..
拉到喇
不過D音就...
走曬~~
哈
之後番屋企
冷冷冷
今日講住咁多先喇~~
BYE~~~~~
|