遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天


情人節快樂牙!! 愉快 分類: 未分類

大家..

我今日個心情GE公仔唔係喊/唔開心LU~

其實我自己都唔知點解..

不過我相信唔係因為情人節..

可能我以經唔想知道你諗咩..

又可能你唔係我腦海入面

我唔洗再煩你點諗..

我自己又想點..

但係.......

我今日都知道左..

如果我地見番面GE話..

都係一樣架咋

因為今日試左好多次

我地都仲係好似之前咁樣

可能咁喇

好過之前喇

因為......

我唔再覺得你眼神想話我知D野

但係......

我仲係覺得你怪怪地

我諗我地好快就可以好似之前咁架喇

咁我到時GE日記

又會好似之前咁開心架喇

但係我到E+有時候都仲會諗住你

因為我今日仲會好似之前咁樣

有D時候唔講野

自己呆左咁坐係到講野

我諗我都好快冇事架喇

不過我覺得..

我打咁多日唔開心同關於你GE野落去

你係唔會知架

唔知點解..

我直覺話我知..

你根本一篇都冇睇過

咁喇!!

可能你冇睇過都好GE!

但係......

我又會想你知囉

起碼你會知道我諗咩先喇

好喇

今日都講夠喇

講番今日D野先喇

今日DAY 1

我地今日上LIB

但係係去左上MATHS

因為MS LO要同D同學仔去DANCE

REMI都要同我地一齊上囉

好開心

係到做MATHS

不過我唔知點解要咁開心架

又痴左囉

之後ETHICS..

今次得一個中..

開心好多

冇咁悶MA!

不過講GE話題..

好似冇咁悶

但係就比起之前果D仲悶囉

RECESS..

又係咁過

不過就多左一個食CHOCOLATE同派GE還節..

都係咁喇

有人比左我

我又比左人咁喇

有人比左一盒MELTY KISS我牙

哈*

大家估唔到係邊個架喇

好開心..

琴日買左一盒今日都未食

又多一盒LU~

E+屋企有2盒牙!!

好開心好開心.............=]

之後.........CH LANG..

我都唔記得左佢講左D咩LU~

因為我冇聽到

係到發呆..

之後做左豬喇

IS..

好悶

講左小小豬

之後就對WB..

ORAL..

我以為上GR..

都冇走到

之後叫左RACHEL同我一齊去拿鎖匙..

行得好快!!

因為要上喇

我都唔知上ORAL..

SO冇去到拿

咁就唯有跑過去喇

之後琇快咁跑番上去囉

之後又係RECESS..

都係咁!

MATHS..

講豬喇

悶死左

IH..

都係講果D野

但係唔知點解冇覺得好似之前咁悶

咁就好喇

之後打算要走

但係......

MS HO話要拿埋飯盒先囉

我都唔想

我之前都唔知要早放..

訂左囉

之後算喇

廢是DOM去垃圾桶喇

之後D送係好樣個囉

冇食到

食白飯..

哼!!

真係衰牙

明明打算今日出去食家MA!

E+又冇得

之後去左番VIOLIN D野喇

叫左RACHEL同我一齊去

都唔識拉牙我

死曬!!

之後MISS話我記錯時間囉

佢話我本身要番0200到0230..

我番左0230到0300囉

衰曬

不過MISS冇話我..

之後出左去

CALL左ERICA同SHARON佢地

叫佢地上來

之後.........

佢地走左去答車

我同RACHEL就行上去慈雲山囉

上到去好耐佢地先到..

之後我走先喇

因為我要睇E生

唉..

又睇..

又要食藥LU!!

衰衰衰

之後..........

買左野..

番屋企LU~

番到屋企

就開電腦..

之後沖左涼

之後又玩左唔係好耐

之後就食飯囉

食完E+就打呢篇野喇!!

我真係唔知點解我自己家下打D日記會咁多野架

痴左!!

傻左!!

仲笨左TIM牙!!

哈哈XDD



2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天


唉唉唉 不安 分類: 未分類

今日又係"唉"喇..

又唔知咩事!!

其實都冇咩野喇

我都唔知咩事

開頭都冇野架..

之後...........

HM之後.......

唉..

算喇!!

睇埋聽日點先喇..

但係.....

點解[[你]]唔ON MSN牙!!

你係真係唔得閒定係要避我牙

我幾日唔見[[你]]ON喇

之前都唔會咁GE!

你做咩姐..

係唔係真係咁驚我丫

你知唔知你咁樣令我覺得你係避緊我囉!!

我完全唔知你諗咩同點諗囉

好似一時一樣咁樣!!

你想我點丫

走去同你講好冇~!?

我之1$講左我講唔出架喇

有野我最多係MSN講

但係你就偏唔ON MSN..

我唔知你係唔係係到等緊我OFF你先ON囉

發生咩事姐..

同我講好冇~!?

-----------------------------------------------------------

今日ANNIE病左冇番牙

ANNIE..

你又話星期一應該番GE!

E+冇番到點計先~!?

你應誠我牙!!

聽日一定要番架!!

知道冇~!?

今日因為ANNIE冇番..

我咩都要做2次..

CH LANG..

做問答..

勁抄野..

抄完自己果份仲要同埋ANNIE抄..

不過真係好累!!

SUKI同RACHEL都有幫我手抄左D..

嘻..

但係我地3個D字係一D都唔同架!!

ANNIE..

你自己再抄過一次喇!!

IH..

悶死左我..

講咩咩5大姓氏..

佢講D ENG我冇邊幾個聽得明..

可能我冇心機喇

MATHS..

又係咁悶!!

講1B豬..

PTH..

又唔洗我去QUIZ喇

今日QUIZ左好多個人..

但係有幾個錯曬囉

仲有果D岩得果1,2 個..

激死S SO囉

話咩咩我地唔比心機..

老師做D咩都冇用架!!

TINA仲寫左個"OW"落去囉

都唔知係ENG定PTH來架!!

之後MUSIC..

係今日最開心GE!!

我唔記得BRING TEST BK!!

MS LAU都冇記我名!!

嘻*

之後唱歌..

好好聽牙果首歌..

好中2好中2!!

之後CH HIST!!

我同ANNIE MARK番邊D人要+分..

LUNCH喇

都係咁過...

係課室食囉!!

之後HM..

講完D EGG就上去整三文"字"喇

都OK喇..

唔算好好食..

都唔算好難食咁囉

不過關曉慧係張D EGG CUT到好細囉

佢應該去做"豬肉佬"

啄豬肉牙!!

講笑講笑..

之後又上ENG LANG..

唔知點解HIGH HIGH地..

好HAPI!

係到答問題囉..

不過係係個位到囉!!

KE*

之後放學..

又去左同RACHEL傾計喇!!

傾左唔係好耐..

之後去左買CHOCOLATE..

不過講真..

係睇CHOCOLATE..

我冇係慈雲山買囉

之後RACHEL問我做咩買CHOCOLATE..

我明明想話我自己自戀..

之後我講左自我安慰囉

笑到我地痴左

之後佢仲要話..

咁[[[XXX]]]冇望喇!!

哈..

我真係覺得自己痴架

自我安慰都講得出口!!

不過我都唔知點解會講左自我安慰囉!!

之後....................

番我屋企樓下買囉!!

買咩知道喇~!?

嘻*



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 12
累積人氣: 3553
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed