今日又係"唉"喇..
又唔知咩事!!
其實都冇咩野喇
我都唔知咩事
開頭都冇野架..
之後...........
HM之後.......
唉..
算喇!!
睇埋聽日點先喇..
但係.....
點解[[你]]唔ON MSN牙!!
你係真係唔得閒定係要避我牙
我幾日唔見[[你]]ON喇
之前都唔會咁GE!
你做咩姐..
係唔係真係咁驚我丫
你知唔知你咁樣令我覺得你係避緊我囉!!
我完全唔知你諗咩同點諗囉
好似一時一樣咁樣!!
你想我點丫
走去同你講好冇~!?
我之1$講左我講唔出架喇
有野我最多係MSN講
但係你就偏唔ON MSN..
我唔知你係唔係係到等緊我OFF你先ON囉
發生咩事姐..
同我講好冇~!?
-----------------------------------------------------------
今日ANNIE病左冇番牙
ANNIE..
你又話星期一應該番GE!
E+冇番到點計先~!?
你應誠我牙!!
聽日一定要番架!!
知道冇~!?
今日因為ANNIE冇番..
我咩都要做2次..
CH LANG..
做問答..
勁抄野..
抄完自己果份仲要同埋ANNIE抄..
不過真係好累!!
SUKI同RACHEL都有幫我手抄左D..
嘻..
但係我地3個D字係一D都唔同架!!
ANNIE..
你自己再抄過一次喇!!
IH..
悶死左我..
講咩咩5大姓氏..
佢講D ENG我冇邊幾個聽得明..
可能我冇心機喇
MATHS..
又係咁悶!!
講1B豬..
PTH..
又唔洗我去QUIZ喇
今日QUIZ左好多個人..
但係有幾個錯曬囉
仲有果D岩得果1,2 個..
激死S SO囉
話咩咩我地唔比心機..
老師做D咩都冇用架!!
TINA仲寫左個"OW"落去囉
都唔知係ENG定PTH來架!!
之後MUSIC..
係今日最開心GE!!
我唔記得BRING TEST BK!!
MS LAU都冇記我名!!
嘻*
之後唱歌..
好好聽牙果首歌..
好中2好中2!!
之後CH HIST!!
我同ANNIE MARK番邊D人要+分..
LUNCH喇
都係咁過...
係課室食囉!!
之後HM..
講完D EGG就上去整三文"字"喇
都OK喇..
唔算好好食..
都唔算好難食咁囉
不過關曉慧係張D EGG CUT到好細囉
佢應該去做"豬肉佬"
啄豬肉牙!!
講笑講笑..

之後又上ENG LANG..
唔知點解HIGH HIGH地..
好HAPI!
係到答問題囉..
不過係係個位到囉!!
KE*
之後放學..
又去左同RACHEL傾計喇!!
傾左唔係好耐..
之後去左買CHOCOLATE..
不過講真..
係睇CHOCOLATE..
我冇係慈雲山買囉
之後RACHEL問我做咩買CHOCOLATE..
我明明想話我自己自戀..
之後我講左自我安慰囉
笑到我地痴左
之後佢仲要話..
咁[[[XXX]]]冇望喇!!
哈..
我真係覺得自己痴架
自我安慰都講得出口!!
不過我都唔知點解會講左自我安慰囉!!
之後....................
番我屋企樓下買囉!!
買咩知道喇~!?
嘻* |