今日DAY 4喇
VA X2
PATSY講左D豬LAU GE衰野比我聽..
就係!!!!!!!!!!!!
唔講喇..XP
不過我以後一定會小心小心架!!
MATHS
又諗住佢會派CH TEST喇
點知又冇..
算算算"
佢話星期五派喎..
唔知點解好想佢派囉
MATHS
食野..
叫ANNIE問我ENG
PTH..
驚到我震曬
死囉
一驚佢要我果組做話劇喇
二驚佢又問我韻母喇
之後好唔好采
真係要做話劇
我出到去同ERICA猜囉
笑到我死..
之後比佢話我地果組個劇本唔得喇
佢講番我先發覺真係有D問題
不唔關我事
唔係我寫GE~XD
ENG LANG
MS LEE話有一個人DICT果時訓左係到
一個字都冇寫囉
不過我E+知道係邊個LU~
佢又話F2有一班EPA得9個人PASS咋!
D F2咩事呢?!
唔知..
MS LEE話如果我地咁樣佢會好唔開心..
會係個心到喊架!!XD
CH LANG
果個MRS LAI係到話人囉
好多人都比佢話牙
我同PATSY用左果堂做曬D MATHS
本身仲諗住要拎番屋企做GE!!
LUNCH
MS LEE來左睇我地..
SINMI佢地係到估MS LEE幾大..
又講下小學果個MS LEE
LUNCH
又係咁過
不過個飯都唔係食左好多
IH X2
MS HO問果D LAND USE喇
好多都識牙我..
哈哈
不過我就冇答過問題
唔想答
好多人答囉
我一向都係係冇人枇答GE情況下"
仲要諗一陣先會答架
所以呢
有人答我係唔會答架!!
之後一路聽豬一路覆番某某人封信喇
PATSY又叫我寫比佢喇
所以呢
我等陣就要寫喇
之後.................
唉
今日最慘GE事發生左喇
多得關曉慧喇
成日係到玩野
佢今日拎我個PENCIL CASE去玩囉
激鬼死我喇
佢係到DRAW牙DRAW牙DRAW牙!!
整到我家下係唔會再用呢個野架喇
我要買過個牙
不過因為今日又要上RECORDER同VIOLIN呢
就冇去買
不過我聽日一定要去架!!
但係.............
我聽日點拎D野番去呢?!
我到E+都唔知..
我唔知張D PENCIL CASE放曬去邊!!
最多聽日就咁拎D野囉
唔知牙!!
之後放學喇
去同ERICA INES KITTY NG上LIB
我同ERICA係到勁玩
佢睇睇下豬話咩咩我牙哥有某D豬成套牙!!
之後我聽到話我牙哥有成套避孕套囉!!
笑到我死咁!!
之後兩個人痴左喇
係到搵D厚豬玩
之後搵左一本..
我諗應該係成個LIB最厚GE一本豬
有成2730頁..
全部都係ENG
D ENG仲要勁細粒
我諗有成100000000個字
可能仲多D TIM牙!
ERICA話係TINA來個囉本豬
之後去左上REOCRDER喇
又係悶死人GE一堂野
真係可以比美CH LANG牙
我太耐冇吹過RECORDER喇
今日吹錯勁多野囉
之後上VIOLIN喇
拉左兩大首歌
一首比賽架喇
一首呢..
牙SIR上堂叫我自己番屋企拉GE~~
都OK喇
今日冇咩點拉錯野
之後乖乖地番屋企~=] |