今日又係星期日喇..
時間過得真係快!!
又係時候講"HALO~"
哈哈
我仲未死得
所以唔係話又係時候講BYEBYE
E+星期日冇咩野做LU~~
因為我唔番KYS喇
我今日比RACHEL嘈醒左我..
之後訓唔番
咁就起左身喇
果時先係8點幾
之後食左D野
就開左電腦..
之後一路玩一路做HW..
RACHEL明明今日要去比賽GE~
佢竟然冇去到..
之後同左佢CHAT.喇
傾左唔係好耐咁樣..
之後傾傾下冇講到野
我係到做HW
唔知佢係到做咩喇
之後去左食LUNCH..
姐係岩岩食完番來
因為我打左1/2之後去左食野
跟飲飲埋橙汁囉
好開心..
我做曬HW..
冇咩幾可
我會咁快做好HW架
因為我成日都係到左星期日晚上先做GE~
今次係星期日GE朝早做曬LU~~~
嘻
今日見家長..
YF好似話我唔多合"郡"
佢話我冇番D野喎
都唔知佢咩事
我係KATSO喇MATHS & SCIENCE喇同埋RECORDER CLASS GE MEMBER來架
咁樣都叫唔合"郡"
咁咩先叫牙!!
3樣喇!!
我入曬全校GE野好冇~?!
之後我牙爸話佢可能唔知囉
但係如果係見A LEE我諗會好好多!!
哈
好喇..
因為得ANNIE一個留左言..
咁樣我就講左MSN傾計GE人仔出來先喇..
如果有邊個唔想就留言同我講喇..
番學果時講都得架!!
唔唔..
咁我岩岩講左喇..
今日就同左RACHEL CHAT..
琴日呢......
RACHEL喇--------講左佢隻手GE慘況喇..仲有問下野咁喇..
YUKI喇-------講下D成績咁喇..
SHARON喇------問下佢成語故事D野喇..
WINCY喇------講下我地D成績同人地D成績喇!!
ANNIE喇------咩都講下咁囉~~
WINNY喇------講下成績牙..買生日禮物牙..講下我XG講D野喇..講下XXXD壞話..講埋IDY同CLK個ENG名..XP
EMMY喇------佢又問我野喇..
EUGENIA喇-------我地又傾下我地D成績喇..
THERESA喇------講下考成點牙咁樣喇..
WINGYEE喇-------佢係問野GE~
IDY喇------比左個WEBSITE佢睇喇..(想睇GE話問我喇..試下搵番出來..不過我睇完想嘔..)..講左佢果個江郎才盡..哈..之後講埋佢果個好可愛GE表妹!!
GRENNED喇------佢問野GE~~
|