哈哈..
RACHEL今次唔係笨魚蛋喇
今次佢做左AMOEBA牙
哈哈..
之後我比佢話係E.COLI..
ERICA係MICRO OGENISMS..
唔識串TIM~~
嘻
好玩好玩..
今日DAY 2
MATHS..
又比YF整到我好驚..
佢入到來冇耐..
叫左一聲林同學..
之後拎住D CHOCOLATE..
伸左隻手過來..
我同佢握握手..
好似頒獎咁囉..
之後我坐左係到同佢握..
又比佢話我冇禮貌囉..
之後企左起身......XP
之後又教VOLUME..
好難....
TERM TEST點算呢?!
CH LANG..
係到發夢同溫VOCAB..
一轉堂RACHEL就問我岩岩係唔係好比心機咁上堂..
之後我話唔係..
我係到發夢..XD
CH HIST..
又來一個MS CHAN..
我地竟然CH HIST作文
RECESS..
又係咁..
買左SUSHI同ERICA
話LUNCH食.....=0=
ENG LANG X 2
VOCAB DICT..
20/20..
HAPI*
不過其實好EASY~~
又有$10喇..
做LIST..
冇咩野做..
悶
IS..
做WB..
勁牙..
做岩曬..
錯左一題..
MS LAM走過來問我某兩個字點解..
我話唔識..
佢問我咁點解你識做..
我話..我當呢兩個字唔係到..同埋估GE~~
之後佢比我呢兩句野激死左..
因為我係好開心咁笑住同佢講GE~~
LUNCH..
個飯冇食過..
本身諗住食D GE~~
但點知.....
好嘔心牙個飯..
咁就冇食喇..
COMPU X 2..
睇小說喇..
*我發覺得地班真係好嘈架
比人鎖左機都可以嘈到死咁..
唉..真係...........慘!
|