呢排唔知做咩..
成日LOGIN果時都打錯PW..
頭先LOGIN打呢個DIARY果時都LOGIN左5次先得
激死左..
可能我隻手有D問題..
要去睇睇E生先得..
呢排都病病地..
成日把聲都唔知點咁..
今日冇咩野..
成一點中先起身..
頭好痛..
之後玩一陣電腦..
食LUNCH
食完再玩過
玩玩下做問卷..
之後問人地覺得我點....
以便我做其中一條問題..XD
廢是自己諗喇..
問左WINCY牙GREENED牙VERONICA牙
仲有IDY..
IDY係唔答我架
係話冇咩點..
整到我答唔到..
真係衰人牙下"
之後VERONICA話我好NICE..
WINCY話我有D傻同好幫人
GREENED呢..
話OK AR..同成日比佢玩!!
激死左..
完來佢自己都知佢成日玩我GE~~
ANYWAY..
都唔係衰人先喇
最小冇人話我衰..XP
之後打日記..
今日係做左咁小野咋..
冇溫過豬囉今日...
哈哈
我今日係唔會溫豬架喇..
RACHEL琴日仲話今朝去溫豬..
好采冇約到..
如果唔係我又要一早起身喇..
我仲未溫IH..
MATHS又睇都未睇過..
點算呢?!
今日同WINCY講左某某人D野..
WINCY!!你記住左牙..
唔好同人講牙..
ANNIE..
你又點牙
你有冇問人我地.............
得唔得牙..
好期待牙!!=] |