今日又唔洗番學..
悶死咩?!
連校友都唔洗番牙!!
真係唔知係屋企可以做咩
溫豬?!
傻喇~
呢樣野要睇心情家MA~
不過又F1開始..
我想溫豬GE衝動只係出現過一次..
就係第一次TERM TEST果次諗住同WINCY溫通宵..
不過之後溫哂就訓左..
果次之後都冇溫過豬..XD
所以話呢
我真係好懶囉
連豬都唔溫
搞到我牙爸成日話邊有人讀豬好似你咁架!
都唔溫豬GE~~
但係我次次都係話..
是但喇
讀到未得囉
何況我D成績都唔係好差姐..
次次都係激死佢GE~
今日8點中我牙媽叫我起身囉
話同我佢.我細路一齊去果個家長日囉
不過係我細路GE
所以我死都唔起身
一路訓..ZZ
10點中我牙媽打左電話番來叫我起身
之後呢..
兵野喇
食完就打日記LU~~
因為其實今日都冇野打架喇..
咁不如早D打喇..
但係今日都令我諗番起好多野..
諗諗下..
我發覺其實係你同我之間..
緣份呢樣野..
唔見左好耐.................好耐..... |