今日一番到學校..
見到ANNIE好似 POSTMAN咁..
係到派信........
出左去早會..
好再唔係好HOT都唔係好COLD..
LIB..
發夢..
ENG LANG..
講TERM TEST..
好差~~
唔開心..
不過都合格..
RECESS..
又係咁過..
CH LANG..
DICT~
錯左4個!! > <
IS>..
唔多記得..
ORAL~~
唔知搞咩
LUNCH
同ANNIE ERICA佢地班人玩~~
MATHS
好難..
估唔到冇上兩堂MATHS
D野就咁難追番..=[
IH..
好想答問題~~
不過都只係答左一條..XD
放學..
走左去陪ERICA留堂~~=]
4:30等埋ANNIE PATSY KITTY ..成班人就走
同ANNIE PATSY去大眾買野
KITTY陪我~~THX!!
見到D我最唔想見到GE野..
勁唔開心..
想喊~~
出大眾果時糯左..
一出去就BI BI BI BI BI..
完來我個PURSE入面...
有條條碼~~
糯左!!
之後冇事~~
走左~~XP
不過都係因為今日見到果D野..
勁唔開心..
一路番屋企都好想喊........
唔打喇~~
嗚嗚嗚..
|