遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天


又是一大天的日字.. 愉快 分類: 未分類

今日DAY 1

都係星期一..

第一堂就係LIB

做埋D QUIZ

我地果組岩得4題咋!!

不過算喇

又唔計分GE~

之後ETHICS X 2

唔多知道做左D咩..

都係果D喇

今日差唔多兩堂ETHICS MS LEE都坐我右邊唷~~

RECESS

都係咁喇

仲有咩做丫

食埋野咁囉

CH LANG..

冇叫我地RESITE D豬喎

早知就唔溫..

用D時間溫IH仲好喇..

之後IS..

今堂冇因為傾計比MS LAM叫我答問題喇

因為我次次上LAB先有心機聽豬架

GR..

都係咁喇..

得TRACY記得要介紹豬咋

勁牙!!

之後講左D VOCAB仔喇..

差唔多個個都唔識解..

LUNCH~~

又係咁喇.............

本身諗住溫豬GE~

點知成個LUNCH拎住本豬係到玩..

冇溫過..=0=

MATHS..

教豬AGAIN

比YF整到我心都離埋..

我好比心機咁做MATHS果時..

佢企左係我附近..

之後望住我話..

丫~係喎..你最高分..我聽日請你食CHOCOLATE牙下"

之後我係呆曬囉

之後佢自己係到..牛奶+CHOCOLATE.............

又有牛奶味..又有CHOCOLATE味..

我真係冇野好講囉

之後IH QUIZ..

好難唷~

唔識TIM~~

點算呢..

之後果D唔講喇...........

BYE~



2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天


比賽.. 開心 分類: 未分類

今日比賽喇~~

好驚牙..

10中點到番左OLP..

拉最後一次比牙SIR聽..

之後佢話左我小小野要做番好D..

咁之後呢..

去左食野

好快咁食完就番屋企拉琴..

拉左一陣喇

之後食SALAD~~

好好味唷!!

YUMMY........

之後出門口

因為唔記得左點去

驚到時遲左..

所以早左個幾中出去

之後呢..

行路落去MTR到喇

之後去到ADMIRALTY..

唔識轉車........= =

唔應該話唔識..

係我隻眼唔知走左去邊..

大大個MTR係我前面都睇唔到!!

之後到左六國..

早左成9個字!!

激死我喇..

咁之後係條街到HEA

同埋同WINCY傾電

之後2點到番番去

去點名

點完呢..

坐低左

好寂寞...

得自己一個..

好快就開始比賽喇

我係第21個..

咁就坐係到睇人比賽喇

頭果11個好勁囉

個個拉到唔知點樣..

拉唔到咁快就個個都拉到好快..

整到自己亂曬..

得第7個拉得好好..

之後有個5分鐘GE小BREAK..

快到不得了

之後又開始過..

同樣地..

有好多都自己整到自己亂曬

之後有一個..

著紅色3來比賽..

好SHAPE牙!!

不過都拉得好好..

之後到左第19同20呢!!

岩岩就係我前面果兩個..

佢地兩個都係冇PIANO GE~

但係都係喇..

走曬音..

愈拉愈慢..

之後仲要唔知佢拉緊咩..

可能因為咁喇..

間接令我分高左DD..XD

我唔知係唔係喇

之後到我喇!!!!!!!!!!!!

開頭我都冇咩野GE~~~

拉得幾好..

拉拉下開始震..

咁就不停同自己講""

唔好驚..唔好震..冷靜D..

唔可以衰架!!要拉好D..

之後呢..

係不停叫自己唔好震之下

完成左....

都拉得幾好..

不過衰係尾到..

尾2果行拉小左一拍!!

大細聲呢..

哈哈

得開頭果幾行有..

因為拉拉下不停叫自己唔好驚唔好震

整到唔記得左要大細聲

之後番番埋去睇人比賽..

好快又有一個BREAK

之後果D人都冇咩野..

尾果7, 8個全部都RECITE個囉!!

不過仲有一個係不可不提GE~~

就係有一個出奇地..

全場我相信冇咩人聽到佢拉咩GE

佢就勁囉

仲衰過人地話擋雞..

佢好似D唔識拉琴GE人咁囉拉到..

成首歌..

我家家埋埋都聽唔到大個音..

佢不停係到拉滑音.......

令人聽唔到佢拉咩!!

我真係好想知佢幾分囉

之後好快就派番喇

第三名唔記得左咩人..有86分

第二呢..就係果個第7個拉的..88分

第一呢..90分牙!!就係果個紅色人仔喇

唔通紅色真係會好運D?!XD

之後我呢............

82分...

都算OK喇..

對我來講..

拉首咁GE歌..

之後答番MTR番..

之後番左OLC搵OLI..

係番去果時呢..

比我見到牙SIR..

佢問我幾分..

我話82..

佢問我有冇名次..(姐係問入唔入到3甲..)

我話冇..因為第3都成86分!!

佢就話咁都幾好丫

有82分..

.......................................

其實我自己都唔知搵OLI.

之後傾左陣

我又番屋企~~

食左D野..

今日冇食LUNCH牙我!!

餓死喇真係..

我要ADD OIL唷..

拉好D琴佢..

讀好D豬佢..

哈哈

講就易囉

唔知得唔得呢?!



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 38
累積人氣: 3352
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed