哈哈
今日勁開心牙!!
早會果時
YF派CH TEST..
我有48分唷~~
不過開頭冇咩野架
好冷靜..
之後CH LANG
講番首詩
之後IH..
同我地溫番D野喇
MATHS..
教豬AGAIN
之後YF問CH TEST邊個48分喇
我一路做MATHS
一路HAND UP
冇理到D人咩反應..
之後聽到有人話..
WA!!!!CECI牙!!
又有人話..
好勁牙!!
但係我都係冇咩野..
因為我諗住今天好EASY
應該有人仲會高分過我..
但係完來我係全班最高囉
哈哈
但果時冇咩心機
所以冇咩點樣特別開心
之後......
RECESS
都係咁..
PTH~~
佢又問人韻母..
好驚牙!!
不過今次冇震到..XD
又冇問到我..
但怇又問左牙KEI喇
佢又要留堂
之後我仲驚D TIM!!
以為佢下一個就會問我囉
之後派左上次做果個QUIZ
唉
衰曬!!
我明明識架
但係因為寫錯曬題號..
所以..............衰左..
SHARON好關心我幾分囉..
之後好奇怪仲咩咁想知喇
完來佢驚我會考左第一..
令佢冇都考第一..
之後好驚訝
有咩可能丫~
我咁懶..
就算比我考都唔考喇..
第一......
未姐係要入2E!!
死都唔要牙!!
MUSIC..
介紹左STRINGS..
哈哈
其實唔教都得..對我來講..
因為我學左咁多年喇..
差D MS LAU就要我出去拉喇..
好采我唔出姐..
之後叫左SINMI去~
CH HIST..
問問題..
好勁唷~~
我地因為最後問果兩題5分題..
成為了..CHMPION~
成組+左兩分..
THZ你地牙
特別多謝潘潘同WINCY
因為係佢地答GE~~
LUNCH
又同SINMI夾喇
夾夾下我去左食野..
之後同CELIA喇SINMI走左去小學個音樂室夾..
夾左一陣番OLC
NW X 2
整APRON~~
整煩囉
我同KIKI喇ERICA一張抬整..
3個人都係用曬成張PAPER
整到好小位..
好難整囉
好迫唷
不過最後都成功完成
但係我APRON仲未做MAKING果個囉
所以下一堂都未車得架喇
ENG LANG..
講左VOCAB..
對WB咁樣..
之後諗住唔去MEETING
番小學喇
但之後都係上左去
D野好嘔心唷
之後.................
落去小學夾喇
牙SIR早左走
我地邊玩邊拉
之後早放..
我地係到玩
玩玩下IDY叫左我果去..
問我野..
問完呢..
因為佢過度希望GE關係..
伸左我一腳..
之後成個鞋印係我條校服到..
激死我喇
你同我小心D牙!!
之後同OLI牙SINMI牙......ETC
走喇
不過一定GE係
一出左門口1就唔同路..
之後番到屋4
同左牙爸牙媽講我MATHS
全班最高喎..
之後我牙媽話果日佢見到某某人牙媽
同佢傾左陣..
某某人牙媽同我牙媽講話我E+成績勁好囉
話我E+好勁囉
冇人同我溫豬都可以成績咁好..
話因為我冇人可以問..
又冇出去"甫"..
之後我話冇可能囉
我D成績又點算好呢?!
不過的的確確係好左GE~~D成績~
哈哈
今日講住咁多先喇
我要ADD OIL牙!!
|