2006 年 4 月 2 日 星期日  |
家琪..SOR"  |
分類: 未分類 |
首先呢..
我同家琪你講聲SORI先..
果日我認我自己唔應該打果句野..
但係....一,
你要知道我冇可能知道你做緊咩..
二,
我唔知你點諗....
三,
我真係好憎人MSN唔講野..
因為我唔知對方係到做緊咩?!
四,
果時我心情唔多好..
好火!!
五,
果時我就快要OFF..
一路等緊你認我..
諗住等左你認我先OFF
點知等左勁耐你都唔認..
*希望你唔好因為果句野唔開心喇..=]
我唔係真係憎你架!!
放心..=]]]
今日DIARY的開始.......
講真..
係冇野講GE~~
可能唔見真係好D GE~~
我冇咁唔開心LU!!
就算睇到D咩都好..
不過我唔可以唔認..
我係仲掛住你GE~~=[
不過算喇..
我相信好快就會冇事..
開開心心地活下去..XD
今日未夠1030就起左身..
真係小有唷~~
嘻
琴晚.........
我樓下有大幾個不良"小"年係到玩
仲要玩到勁嘈
AND THEN..
又係到破壞公物..
我見到就火..
好采我住得唔高..
所以我同我細路為左教訓佢地呢..XD
我叫我細路DOM個水袋落去..
我地用D膠袋放小小水..
DOM左落去..
第一次係唔中架!!
不過佢地都知道........
之後佢地仲係咁玩..
我地實行第二次行動....XP
再DOM多次..
今次都係我細路DOM GE~~
我相信果次係中左GE~~
因為我地驚比人發現..
一DOM左就走..
不過我係聽到下面D人話..
DOM得好....再DOM TIM丫笨..
有D就爆粗..=]]
之後佢地就去左第二到玩LU~~
行動大分成功..
如果唔係我琴晚就比佢地嘈到唔洗訓喇..
所以大家最好唔好係我樓下個公園玩喇..
如果唔係可能會有生命危險架!!XP
小心D喇..
|
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
嘻  |
分類: 未分類 |
今日唔洗番學
都唔知係好定唔好
好GE呢?!
就係可以唔洗番學
訓GE時間耐D..XD
唔好GE..
當然係見唔到D FD喇..
冇得玩..
好悶家MA~
希望聽日唔會好似上個星期咁..
大家都可以出來玩喇..=]
仲有一樣野..
我諗極都諗唔到..
應該張[[你]]放係應該感到開心定係唔開心GE地方好..
好GE呢..
就梗係可以比D時間我..
去放棄..
去忘記喇..
唔好GE..
就係見唔到你..=[
所以我諗極都諗唔到應該係好定係唔好囉
不過算喇
嘻
我今日成11點先起身
一起身個頭勁痛..
之後連聲都CHANGE埋囉..
點算點算點算?!!!!!!!!!
不過我諗星期一應該冇事架喇..
我發覺真係勁多人唔舒服囉!!
好多人喉嚨痛牙..
係我地班..
勁勁勁!!
希望大家都可以用最快GE速度好番喇..=]
今日DIARY就這樣完結吧!
真的要這樣嗎?!!!
為何往往都要給我看到最不想看見的?!!
愛情...
真的是最難明白的......=[ |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|