今日好熱牙!!!!!
點解今日又唔去SWIM呢?!
不過算喇~~
今日11點幾起身..
好乖乖唷..XP
琴晚訓唔著做左一個中頭HW囉~~
都做左唔小..
不過E+仲有好多PROJECT牙..BK REPORT牙..ETC.
真係唔知點算..
講真得番一兩日時間..
聽日朝早做喇最多..
之後AFTERNOON又去SWIM..
星期四又要番OLC..
星期五就去玩..
星期六日我又想去SWIM..
咁幾時做HW呢?!
哈哈
我諗到喇~~
就係晚晚訓唔著果時做.. X)
岩岩打完羽毛球..
好熱牙!!
|