哈哈
等左咁耐..
今日去OCEAN PARK喇~~
好開心牙!!
玩得好HIGH唷~
好耐冇去過喇
今次仲要係第一次玩咁多野囉
之前都係玩一兩樣"
今次D唔HIGH GE我都唔玩囉
琴晚仲驚會唔會有事"
但係玩果時又冇咩野囉
好好好HAPI唷~
我今朝一早起身搵家琪"
佢話行落去要1/2個中囉
整到我地早左好多"
所以我行得勁慢..
之後係旺角搵埋ANNIE EUGENIA TINA同PATSY佢地
再一齊去..
我地1去到果時係早左超過1/2個中囉
都唔知咁早做咩!!
之後等等等..
等左一陣之後D人來哂LU~~
咁等到夠中YF仲未到
我地打左勁多次比佢囉!!
佢次次都做緊野"叫我地等多陣..
之後佢到左..又要等車"
去到成11點先有得玩..
我地一去到就玩沖天搖擺船
好HIGH牙!!
我地玩完仲玩多次TIM~~
不過ELSA唔玩囉
佢好多野都冇玩
玩左兩次之後......
我地好似去左玩跳樓機..
好好玩唷~
今次係我第一次玩咋!!
琴晚仲諗左好耐..
玩唔玩好?!
好采有玩姐..
好HIGH..
不過果時我玩係一落來果下個PAT唔拈個囉"
好驚牙!!(果下")
之後就覺得好HIGH LU~
之後玩左過山車喎"
仲好玩牙!!
我同NICOLE坐..
我地兩個都未玩過
所以都好驚囉
出哂手汗..XD
我地兩個係到叫喇..
又捉到勁實喎..
之後我地一玩完就第一時候攤開隻手比對方睇囉
我地兩個真係WET個囉隻手"
笑到傻左
之後......唔記得左做左咩"
咁就講下LUNCH喇
唉
今日真係熱得好緊要囉
我同SHATIN都係著短庫..
但係我地仲要再張條庫摺上去..
整到條庫勁短囉"
之後我地等買野都等左成9個字""
之後又要冇位喎"
咁因為個個企到好累..
所以呢?!
哈哈
坐左係D樓梯到..XD
不過唔緊要GE~~
因為仲有D唔識GE都係果到坐..
大家千萬唔好諗到D勁高GE樓梯..
果到得兩級GE姐..XP
之後食完又陪牙SHATIN EUGEN PATSY佢地玩多次沖天搖擺船..
好好玩"
之後我地ANNIE SHATIN又去跳樓..XDDD
好好玩牙!!
今次仲好玩
因為我地上到去唔知點解一粒聲都冇
搞到我地個個勁緊張囉!!
不過都唔係好驚"
之後又玩左果個番天X鷹..
好暈..O_O
之後又玩左果個千秋..
都係好暈..仲唔好玩TIM~
之後玩埋滑浪X船"
好正牙!!
佢地個個都話唔會好WET!!
點知我去左玩果次個個都好似淋完水咁..
邊個話唔會WET架!!!!!!.\/.
之後玩埋大家都叫佢做"洗衣機"GE野..
我驚到痴線!!
我玩D過山車..跳樓機......ETC.
都冇咩點大叫"
但係我玩"洗衣機"由頭叫到落尾..
我真係覺得自己有D勁"
大叫左成2分中
SHATIN同我一齊坐仲係到不停叫我唔好嘈
話好嘈"
但係我冇聽過...
因為我真係好驚牙!!!!!!
諗番起都好好笑""
我地今日遲左好多"
比班死人大陸人打尖!!
仲要話係我地錯囉""
佢地D PK咩事牙!!
因為今日我好憎D大陸人囉"
我同WINCY答巴士果時冇比到YF話我地囉
YF不停係到問佢地呢樣話佢地呢樣
但係我地冇事囉
佢只係問過我做咩黑左咁多?!
係唔係BBQ過?!
咁樣咋!!
哈哈
冇事喎"
今次真係打左好多野牙!!
不過開心係要付出伐價架!!!!!!
我今日隻腳好痛牙!!
D腳甲番到屋企果時睇係累左囉!!
唔怪得咁痛喇~~
|