TAG BY KATIE..
20+10+10
[[先答20條問題.跟住講出10個願望.再貼10個妳既好朋友]]
1.妳多唔多朋友? OK喇~
2.知心朋友有幾多個?唔係好多..
3.最好既朋友係?(3個) ANNIE RACHEL ERICA
4.最想得到既人? 唔希望得到[[你]]..
5.最想放棄既人? [[[[[[[[你]]]]]]]]]]]
6.最想同佢1齊既人? 冇..
7.最想同佢去街既人? ALL FD..
8.最想去邊個屋企住? 住??!! UM..唔知喎..
9.最想做d咩? 同 D FD一齊住..XD
10.有冇d野好想買但冇錢買?好多喎..講唔哂喇~~
11.近排睇左咩戲? 唔記得...
12.近排想睇咩戲? 黑夜..
13.有冇老公/老婆? 冇..
14.妳理想情人既條件? 唔知呢?!
15.邊個朋友符合哂妳理想情人既條件? 唔知呢?!
16.妳最鍾意既人知唔知妳鍾意佢? 我唔知佢知唔知個喎..
17.邊個係妳又愛又恨既人? [[你]]囉!!
18.妳有冇鍾意自己既朋友? 你話呢..= ="好煩牙!!
19.妳有冇鍾意朋友既戀人? 朋友GE定義係咩呢?!
20.妳有冇諗過結婚? 冇..
10個願望*
1.買野..
2.你會明白我想點...
3.成績可以再好D..
4.唔好再唔開心..
5.成日都可以同D FD一齊..
6.同FD一齊住..
7.我要有好多好多$$..
8.你都咁開心..
9.希望琴日講D野對大家都冇影響..
10.你唔好再做D會令我唔開心GE野..
貼10個妳既好朋友*
KIT. ANNIE. WINCY. RACHEL. EMMY. TINA. AYU. SHATIN. ..........
我發覺我玩開班人冇咩人有XG...都唔知TAG邊個好..
今日唔打DIARY喇~~
冇野打..
我想去買3牙!!
|