今日一樣喇..
係冇野做GE~~
不過有一樣野唔同左..
就係我牙媽今日唔洗番工..
整到11點幾就比佢叫左我起身
明明想訓覺家MA~
咁呢?!
就不停咁諗今日有咩可以做..
SWIM又唔得..
凍到咁..
做HW..
我咁乖就一定唔會架喇~~
咁就玩電腦AGAIN喇~~
之後PATSY話聽日唔去得BBQ..
ANNIE又話太小人唔想去..
不過唔緊唔緊..
哈哈
我去WATCH FLIM..XD
哈哈
點都好..
我聽日一定出街架喇~~
我發覺好多1C人仔都係到期待緊21號GE來臨牙!!
===================================
頭先玩GE TEST~~
測試一下你係咪甜美,漂亮或有趣既人???
結果係......
1. 活潑..
2. 冷靜..
3. 古怪..XD
4. 甜美, 貼心..= ="
5. 觸特..
6. 甜美, 貼心..AGAIN!!
7. 一個會中2我GE人..XXX |