今日成1點中先起身
一早就聽到我牙爸係到話我細路又玩電腦..
嘈死咩!!
結果訓到一點幾""
之後過左陣就去左食LUNCH..
KITTY CHU又唔去得SWIM~~
今日都唔知係屋企做咩好..
我要叫牙媽今晚搵埋D人同我一齊去SWIM!!
希望得喇~~XDDD痴左線..
打住咁多先喇~~=]]
TAG BY WINCY=](我今日先睇到..XD)
我中2你......傻
我中2你......成日都咁開心
我中2你......成日同我玩~~
我中2你......成績同我一樣咁好....XDD
我中2你......我中2你同我一椒都有WEAR GLASSES
我中2你......坐我GE右手面!!
我中2你......同我一樣咁懶....
我中2你......成日同我跳...XDDD
我中2你......個高度..
我中2你......夠哂瘦!! |