遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天


累呢.. 鬱悶 分類: 未分類

今日成日都好累....冇時冇刻都想訓..係唔係個人多野訓都會容易想訓GE呢?!ZZ

又同WINCY ANNIE EMMY TINA去左7.11..今次得一個大口仔..=[

去左排隊.....呆呆地~~見到你......種眼神......

ETHICS"UM......唔記得左囉喎..

RECESS"食左一件三文治..

CH LANG"發夢..訓覺..ZZ

IS"去左SICK RM..胃好痛..眼裹充滿了眼水.....

GR" ///

RECESS"食埋果件三文治..

MATHS" YF成日企係我後而唔知想點...

IH"又胃痛.....眼水再流....冇派TEST..要等到FRI喇..

放學同ANNIE WINCY AYU去荷廣..第一時間去左食LUNCH..

之後影貼....普普通通咁喇~之後去左ELLA SARIO......ETC.行左陣..

之後就番屋企...牙媽係屋企喎..

 

願我可以學會放低你.....個歌名同歌詞都好似講中哂咁......



2006 年 5 月 22 日  星期一   晴天


煩煩煩請 鬱悶 分類: 未分類

我放棄喇~~唔打喇..

頭先打左勁耐..打左好多野..又LOAD唔到..

仲要冇哂!!激死我..E+唔想打..算喇~~

打幾句..算係咁喇..

琴晚2點中先訓..

同IDY CHAT到差唔多12點..好好玩好好笑..

比佢激死左N咁多次!!

之後......今朝勁早起身..都唔知咩事..

上堂D野唔想講..只係想講個中史老師講豬講到唔知講咩..

完全唔明..之後成班都係到玩玩玩..一D係到寫信喇~一D係到玩喇~一D係到傾計..

SUKI就做埋HW TIM~~而我?!!訓下覺傾下計寫下信咁囉~~~

幾好幾好..X)    不過呢排真係好煩!!

咩問題都彈哂出來...一次過都唔知點算....煩煩煩



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 59
累積人氣: 3373
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed