今日又番學..一早約左ANNIE WINCY EMMY PATSY去7.11買野..
為的是大口仔..XD一共有14個大口仔..我有三個...X)好得意呢~~
之後一路都冇咩野..ANNIE比左三大封信我..睇完之後好想喊....好唔開心..
之後上RS..睇野..息哂燈..再睇埋兩封未睇GE信..EMMY坐左我右邊..EINCY係EMMY右邊..
睇完之後喊左出來..之後愈喊愈勁.....結果喊左成堂....係因為睇完封信......
唔知點解ANNIE可以寫D咁GE野出來..EMMY好關心我.....X)我比左封信佢同WINCY睇..
因為WINCY好應該知道...而EMMY我相信佢唔會同人講..之後EMMY同WINCY睇完明哂....
WINCY又想喊..EMMY就不停叫我地唔好喊..結果我都係喊..之後一路喊一路RE ANNIE封信..
寫左4大張!!後尾成班都知我喊..但係冇咩人知道WINCY喊......之後上ENG之前叫左EMMY同我比信ANNIE
佢睇完我封信又喊..KATIE又比我整到想喊..之後去左TOILET洗面..關曉慧竟然問我係唔係因為見唔到教宗喊"
之後上ENG果時都唔開心..但係廢是阻住人地上堂冇喊..MS LEE望左好多次過來..
CH LANG"都係唔多出聲..RECESS"冇事LU~因為知道發生咩事..
IS X 2"悶到痴線..IH"教豬...好乖呢又..
LUNCH"食今朝買GE三文治..好味好味..X)
MATHS X 2"睇人地跑步..自己又想跑埋一份....放學係學校HEA左陣..
之後同WINCY牙NA去左我樓下打羽毛球..AND THEN番屋企...
大家都開始心淡......
|