遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


喊.......... 驚訝 分類: 未分類

今日又番學..一早約左ANNIE WINCY EMMY PATSY去7.11買野..

為的是大口仔..XD一共有14個大口仔..我有三個...X)好得意呢~~

之後一路都冇咩野..ANNIE比左三大封信我..睇完之後好想喊....好唔開心..

之後上RS..睇野..息哂燈..再睇埋兩封未睇GE信..EMMY坐左我右邊..EINCY係EMMY右邊..

睇完之後喊左出來..之後愈喊愈勁.....結果喊左成堂....係因為睇完封信......

唔知點解ANNIE可以寫D咁GE野出來..EMMY好關心我.....X)我比左封信佢同WINCY睇..

因為WINCY好應該知道...而EMMY我相信佢唔會同人講..之後EMMY同WINCY睇完明哂....

WINCY又想喊..EMMY就不停叫我地唔好喊..結果我都係喊..之後一路喊一路RE ANNIE封信..

寫左4大張!!後尾成班都知我喊..但係冇咩人知道WINCY喊......之後上ENG之前叫左EMMY同我比信ANNIE

佢睇完我封信又喊..KATIE又比我整到想喊..之後去左TOILET洗面..關曉慧竟然問我係唔係因為見唔到教宗喊"

之後上ENG果時都唔開心..但係廢是阻住人地上堂冇喊..MS LEE望左好多次過來..

CH LANG"都係唔多出聲..RECESS"冇事LU~因為知道發生咩事..

IS X 2"悶到痴線..IH"教豬...好乖呢又..

LUNCH"食今朝買GE三文治..好味好味..X)

MATHS X 2"睇人地跑步..自己又想跑埋一份....放學係學校HEA左陣..

之後同WINCY牙NA去左我樓下打羽毛球..AND THEN番屋企...

 

大家都開始心淡......



2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


番學AGAIN~~ 愉快 分類: 未分類

今日一起身冇哂風..佢唔好再快D?!!!

VA X 2"摺野..我個好好笑GE面譜比佢收左..-3-

MATHS"YF又講埋D我聽唔明GE ENG..

RECESS"見到你....又同之前一樣喇~~

PTH"唔知做左咩..

ENG LANG"//

CH LANG"冇特別..悶!!

LUNCH"食囉..

IH X 2"好嘈囉咩事!!今堂講GE豬只係聽到3/4..

放學..走左落去黃中..CHECK眼....佢咩事牙佢..竟然話我差唔多?!!

咁我點解會睇黑板睇得咁辛苦!!!!!

呢排同KATIE講野好似小左..唔知係因為佢DOWN定我DOWN..

成日聽佢話放棄..........咁我又係唔係都想放棄你呢?!!

但係講真..我唔捨得..但我唔放..只會活得更苦......



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 43
累積人氣: 3357
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed