我頭先出左街..約左牙NA喇~
本身係諗住買整APRON D野GE..點知..去左睇公仔..XDD
由本身要去寶靈街整到行錯路..去左SHAM SHUI PO!!
又唔想去番喎..咁就去左行..諗住睇下有咩可以買..
之後買左一塊迷彩布之後去左行..
見到勁多勁得意GE公仔囉!!本身有一PAIR CHIP & DALE諗住買..同牙NA一人一隻..
點知人地拎左落來佢又話唔多中2..咁就睇左其他野..
好想買....X) 之後見到PAIR KURUMI..勁得意囉!!
今次買左LU~~同牙NA一人一隻..好得意牙!!!XDD
好中2..當係自己今年買比自己GE生日PRESENT...X))
本身見到隻大口仔..勁想買!!不過又好似........好大隻架下""XD
ERICA""果隻XO好大好得意喎..做咩唔買牙!!
我竟然叫ERICA馬上出來買左隻XO番屋企...XDD
FDZ仔們..我遲D賜8下買唔買番D公仔送比你地牙下..XP真係好得意架!! |