頭三堂冇左..比左陳日君..第一次同佢咁近牙下""COZ OF領聖體..
上左一陣CH HIST就RECESS..
ENG LANG X 2" COMP...勁問人野..
IS" QUIZ..OOKK咁喇..唔知又幾分呢?!
RECESS"食食食同食..
COMPU"發夢..訓覺..唔多舒服.....=[
放學同WINCY 家琪 AYU去M記食野...
食完番番OLC..我就去左學琴..
一路都幾好..不過到LAST4個字到就比人話..因為果首勁長GE野..
今次SCALE同首STUDIES都拉得幾好..X)
之後番屋企..同WINCY傾電..
之後又訓覺..呢兩日都訓覺囉番到屋企...但係晚上又唔知點解12點就訓..
但最衰就係第二日都好累..我相信好快就會病............因為次次都係咁..
之後同牙媽 細路 一個牙E都佢老公一齊去左深水埗食迴轉壽C..食左7碟..飽到痴線..
我細路食左十幾碟!!勁比我話痴線..XD 去果時就同ANNIE傾電....=]
之後0930到屋企..E+1030..仲好飽....... |