今日成日GE心情都大分之...DOWN!!
但係唔知點解..算喇....不過真係唔知幾時先可以真真正正咁開心..
好似以前咁..我諗只有你..先可以令我長期都咁開心..不過算..
VA X 2"整野..成日黑哂..-0-
MATHS" 完全唔明佢UP咩..
RECESS" DOWN........好中2你D眼神..好得意..XD
PTH"比S SO話囉...不過我冇理佢..=]]
ENG LANG"LAC..
CH LANG"默豬...抄左LU~~寫小左20個字!!D小又唔識寫..=[[
不過ANNIE 同BOBO都衰左..有人陪..
RECESS"溫IH..
IH"COMMON QUIZ..25/30..OOKK咁喇..
QUIZ..都算識GE~~ IS QUIZ"19/20...
我串錯左一個字牙!!如果唔係20分..=[又差小小..
我發覺完來我係中2你D眼神..XDD仲有你好得意GE頭....
|