頭先去左聽CONCERT..悶到痴..差D訓著左...-0-
一番完校友就衝番屋企..之後就DOM低哂D野..就落左去食飯..
CALL左ANNIE..約左佢係MK等埋再一齊去..
用埋最快D SPEED食埋飯..好飽!!之後行左落去MTR S.
去MK等ANNIE..等左陣先到..之後SHATIN打來話佢好悶..
叫我地快D..咁之後就好快去到..見到EUGENIA SHATIN PATSY..
之後一齊行過去喇~SHATIN HIGH HIGH地..整到我地個個係條街到勁笑
之後入去聽..比人話我地嘈!!!!!!個人派豬簽..叫我地睇下D RULES..
我相信佢係想要我地睇一條叫做演出期間請不要發出任何聲音GE野..
之後就冇咩點出聲..但係就個個訓哂覺..XD
之後一到中場就走左..因為太悶喇~~出左街到HEA..
見到關曉慧班人..之後又見到KAT.班人..
HEA到十點幾就行番去MTR S.行番去GE期班個個痴左線..
竟然係條街到高歌..XD笑死左!!好多人望住哂"
之後我牙爸來左WTS M.S.接我..又叫佢去7.11買野比我..
家埋今日ANNIE同PATSY比我GE..又多左4個..
E+有12個.........X)今日真係好開心...冇試過係條街到HIGH到咁.. |