今日換左個KEYBROAD喇~~我開心呢~~=]
不過......唔係好慣..整到打字超慢!!
DAY 3" ENG LANG..`胃痛"媽的..
CH LANG X 2"今堂係眼訓..勁想訓..
RECESS"飲左D野..
MATHS"YF真係痴痴地..=0=
ENG LANG"個胃又痛過!!=[[
RS"頂唔順去左SICK RM!!
LUNCH"係課室換庫..XD
之後成班鴨仔咁..好樣衰..-3-
游水..好好玩牙!!HAPI*
放學同WINCY留到4:40..
*我牙媽話我有胃病牙!!話遺傳喎"我牙婆同我牙媽都有架!!
嗚"咁我未日日上堂都痛到死咁!!!!!只係今日丟已經死咁喇!!
TAG BY YUKI"
我中2你叫YUKI..
我中2你屋企..
我中2你牙爸會張我地玩到勁亂GE[[屋企]]汁番好..XD
我中2你比我地整到成屋豆豆..X)
我中2你同我差唔多高
我中2你成個暑假都同我一齊玩
我中2你成績好..
我中2你可以成日對住個電腦
我中2你叫YUKI
我中2你打字快..
|