哈哈"今朝成8:30先起身..
整到遲到..岩岩9:55番到去..唔洗收證..
我都唔知點解遲到會咁開心架!!XDD
番到去上緊CH LANG..MS CHAN比我激到死死地..
望左我一眼..個眼神好好笑..
IH"睇野..勁同KATIE講佢愛人..XDDDD佢又發姣!!
MATHS"悶..
RECESS"又係咁喇~~見唔到你..
PTH"唔知做左D咩..
MUSIC"RECORDER..我隻手唔協調..
CH HIST"睇野..今次我同KATIE討論D B..哈哈"痴線架!!
LUNCH"竟然都見唔到你!!不過都好開心..可能見唔到你喇~~
NW X 2"我車到....哈哈"快唔算快..慢都唔算慢..
ENG LANG"MS LEE比我地班人係到玩..嘈到死!!
放學"留校整BROAD..D字細到痴肺..
整到5點幾走左LU~~
*我一定肥死喇!!今日家家埋埋食左2大杯雪糕..
仲有4大個EGG TARTS..死LU~~>< |