哈哈"
我呢排D DIARY TITLE都唔知叫咩好..
所以用哂星期幾..今日DAY 2"
番到去又冇人..得一個!!=0=
入左課室MS LEE話要做BROAD~~
之後決定左做[[好人]]~~XD
一定好好玩"不過MS LEE叫我做LEADER..
姐係意味住我咩都要做哂!!
MATHS" CH TEST~唔識牙!!!!一定炒..
CH LANG" 唔知點解好乖咁聽豬~~
CH HIST" 因為上堂冇聽過豬"所以唔識答D問題..=[
RECESS" SAME喇~
IH X 2"派QUIZ~~~16/20..
好差下"不過唔緊要喇~~都好開心架喇~
因為本身諗住都11分/12分到..=]]]
IS" 又係咁..上左BOI LAB~
RECESS" SAME!!
COMPU X 2"唔開心"成兩堂一句野都冇講過..
LUNCH"CHOOSE好人""比條PK話囉咩事!!
我同一D人出去CHOOSE果時佢叫我地番埋位
又學人發火囉!!我就係都唔番..我話要做BROAD喇~~
之後佢話家下派飯重要D定做BROAD重要D牙!!
AND THEN EUGENIA叫我番埋位我先番囉!!
但係我行過佢果時勁大聲咁"妖"左一聲囉!!
之後佢仲要OO地咁望住我!!真係好激氣!!
派完飯我就向EUGENIA發火喇~~
我話咩咩家下我點DISIGN牙!!又唔知邊個係好人..
佢先叫SHATIN幫我番番D人係到"搵左好人先走得
開頭我勁驚囉"因為有7個人話我係好人"
有危機要張我自己D 相牙...NAME牙""ETC貼上個BROAD
好采同學們因為玩所以話係TINA同BOBO係好人..
我先冇事..XD 之後GIANNA都做埋"
之後玩果個咩咩咩"好熱!!
AND THEN落左去食野""同EMMY WINCY KITTY ETC.
之後番左屋企喇~~ |