哈哈''
可能琴日真係太累喇~~
所以琴日1130就訓左..
係放假以來最早GE一次牙!!
早就早訓"
但係係未訓著之前係不停咁諗住D過山車"跳樓機..XD
驚今晚發夢會發到呢D野..
唔知點解諗番起仲驚過玩果時"
整到我完全唔敢再諗落去..
琴晚都發左D夢係關於呢D野GE~
不過唔係好驚姐..
記得琴晚發過一個夢..
係嚇醒左我架!!
不過唔記得左係講咩"
唔係惡夢"
可能係關於[[你]]架喇~
可能琴日真係玩得太過HIGH..
先會發左咁多夢..
哈哈"好耐冇發過咁多夢喇~
今朝如常..12點幾先起身
不過其實我7點幾過時係醒過架!!
諗左一陣起唔起身
不過OF COZ我係簡左[[訓]]架喇~
之後落左去食LUNCH
食完番番來汁野..
汁完去左LIB借豬做HW~
搵到一本我係想睇GE ENG 豬..
又唔係好難..
不過真係幾THICK..(FOR我來講..)
係想借架!!
不過果個人話只係可以借6本
岩岩就借唔到果本..
嗚嗚= ="
真係慘慘慘呢~~ |