遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


仲有一日.. 愉快 分類: 未分類

仲有一日就番學LU~~

好開心..

不過......

我唔多想見到你..

一見到你就令我諗番起好多野..

好煩牙!!

聽日仲有PE堂..

死得喇~~

唔知點算......

我諗應該冇事GE..

不過E+都唔知................

唉..

算..

聽日GE事聽日先煩..

今日8點自己醒左..

之後又訓番..XP

我最勁GE..

醒左又訓番

之後到左10點先起身..

我細路今日一早起身去面試..

佢話有好多唔識囉..

哈哈

一定唔得喇..

佢琴日叫我用ENG問佢一D問題..

佢都唔識..

咁人地問果D佢仲曉GE?!

琴日我問佢WT IS YOUR FAVOURITE SUBJECT..

佢都可以唔記得左SUBJECT點解個囉..

佢連BUSY都可以唔記得GE..

死緊喇..

入到都係派入去GE..

我頭先打左篇野SD比人..

佢定左話唔可以多過500字..

點知打打下過左囉..

但係我唔係打左好耐..

自己都唔覺囉..

完來打500字都唔係好難架咋..

唔知我D DIARY又有幾多個字呢?!=]

*TINA你TAG我份問卷唔做喇..

之後做左..



2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天


迎接失戀.. 不安 分類: 未分類

 周麗淇 - 迎接失戀(Ricardo +2)

作曲:金培達|填詞:林夕|編曲:|監製:金培達

#是 是有觸動 然而事實又未夠感動
 翻揭你手信 不會相信 呆看了一個鐘#

願望是為你苦 願望是為你哭 但是又受傷不重
很可惜 彷彿愛未濃 連失戀亦都不痛

@虔誠來做準備 我失去你會跌得死 心要碎 全沒躲避 
 是太愛你 還是不夠愛你 令我釋監 心已死

 迎接失戀 但傷得不夠絕 是我愛你 竟不夠完全
 很想哭 不過無懼打轉 其實我較飲泣還疲倦@
 
*無故失戀 但竟心慌意亂 沒有痛 心卻酸
 戀愛盡頭 一切便是緣 曾經你是這樣熱暖*

REPEAT#

未悼念便看開 或事實未放開 昨日為甚麼相愛
這一刻 一想到未來 還要更活得精彩

REPEAT@**



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 26
累積人氣: 3340
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed