今日又TERM TEST..
一樣的
好多唔識..XD
不過:算喇
我諗唔會炒GE~
不過係我諗..=]
今日RECESS..
又比人推來推去..
慘慘慘
今日放學又去左玩..
同RACHEL去公園..
兩個人勁耐冇講野..
自己係到聽歌..
我一路聽歌一路發呆..
又係到諗野..
不過我放棄左..
呢D野太煩喇
我諗極都諗唔明..
最好就唔諗..
不過我地真係好勁
明明兩個人坐埋一齊就可以差唔多兩個中冇講野..
不過我地家家埋埋都唔至兩個中喇!!
因為我地食完LUNCH之後都唔係點講過野..
直至ERICA SHARON NA佢地來左之後..
先係到玩..
一來到果時................
冇錯!!
係我比人玩先GE~
之後玩玩下"
到牙NA..
我地之後就一路都係到玩牙NA
我地係個公園到玩到傻哂
之後屈牙NA請食野..XD
之後傾左陣聽日去邊.......
唔講住喇..
今日唔多想打字..
好想睇電視..=] |