今日又係一日大日字..
DAY 5唷~~
RS..
派TERM TEST..
勁差囉!!
得55分咋
ENG LANG..
MS LEE又冇番..=[
CH LANG..
悶..教豬
RECESS
同SINMI夾琴
成個RECESS冇左..= =
IS X 2
我最愛的上LAB
但係話今次係最後一次喇!!
嗚..
我同RACHEL上到去本身冇咩野
之後RACHEL唔講野..
我就勁開心
關曉慧呢
比佢整到好驚
因為我地上次都係咁
之後我叫RACHEL齊齊好似上次咁唔講野..
之後真係有一段時間冇講囉
AND THEN..
GRENNED叫ELSA佢唔好嘈
講到勁好笑囉
我同RACHEL笑到停唔到..
IH..
MS HO又冇番!!
不停同SINMI講去唔去比賽..
又話去又話唔去..
LUNCH..
都係去左~~
FIRST..
同YY WONG CELIA SINMI..
仲有CELIA牙媽同家姐
去食野
之後一齊去六國..
比賽!!!!!!!!!!
第一個就係我同SINMI
勁驚
我一開始就拉錯左~~
之後到CELIA佢地..
都拉得幾好
但我地79..
佢地都只係高我地一分..
我同SINMI番左OLC
牙SIR好失望..XD
因為佢話佢D學生冇個高分..
之後番番OLC...
見到IRIS........................
唔好唔開心喇你!!
冇事架!!
放心喇.. |