今日DAY 3..
我最愛的..
ENG LANG..
作交..
一D頭緒都冇..= ="
CH LANG X 2..
悶死我了
點解佢唔作文架!!
我聽聽下豬訓覺囉
好勁牙!!
KATIE都唔知我訓覺..
佢一定唔知喇~~
RECESS
比ANNIE同PATSY捉我去呢到去果到..
次次都比PATSY捉走左..
ANNIE就話唔采我..=[
MATHS
悶 X 10000000000000000
ENG LANG..
一大張留堂"子"!!!!!!!!!!!!!!!!!
留2D囉!!
佢話我冇去掃街牙!!
我搵極都搵唔到個姐姐
掃屎咩!!
我聽日一定要同個姐姐講!!
RS
比SUKI迫我坐佢個位..
佢要同KATIE坐..
睇野.............
睇到我喊..
好慘牙個小朋朋..
死左囉!!='[
LUNCH
又比個兩位人仔捉來捉去..
PE..
好開心唷~~
打籃球我地果GROUP WIN哂囉~~
勁牙!!
SINMI果GROUP都係WIN喇
因為BOBO同佢勁係到搶丫MA~~
好好玩..
之後跑800M..
我同EUGEN一齊跑
勁多人跑唔夠800就算囉!!
ELSA仲要CUT圈囉!!
你小心D TIM牙!!
我有責任要同MS LIU講架!!
其實個個都要..
不過我更加要喇!!
之後SIT UP..
ELSA又唔岩囉!!
死喇佢!!
你睇到我都係咁講架喇~
我同RACHEL叫左你唔可以咁做架喇!!
你係要咁樣..
我話比你知..
再比我見到你咁樣
我一定會同MS LIU講囉!!!!.\/.
放學同家琪SWIM~~
哈哈
勁喇我地..
我真係唔識囉!!
好驚牙我...
HELP!!
我飲左淡水落肚囉!!
好辛苦......
之後又有幾次差D死左..
真係..............
唉~
點算呢?!
仲要SWIM TIM牙下""
不過我今次好左D喇..
都算係可以浮係D水到..
第一次牙!!
好喇..
唔講住喇~~
好多野要做牙!! |